Како да го искористите партнерскиот маркетинг за да ја зголемите продажбата и дофатот на брендот

Филијалата на е-трговија е тактика за дигитален маркетинг што ја користат многу брендови за е-трговија и трговци на мало. Популарно е затоа што добро структурираната придружна програма може да додаде вредност и за дофатот на брендот/производот и за намалувањето на нивото на јаглен при конвертирање на продажбата.

Сепак, не сите придружни програми се креирани еднакви, и има многу опции и потенцијални стапици што треба да се земат предвид кога планирате сопствена стратегија за партнерска програма за е-трговија.Вклучен сум во успешни придружни кампањи скоро една деценија во неколку бизниси - почнувајќи од пристапи од типот „закачете го високо - продавајте ги ефтино“ до многу покуриран, разгледуван и внимателно позициониран луксузен моден простор.Во оваа статија, ќе ве водиме длабоко во светот на партнерскиот маркетинг за каналите за е-трговија и како да позиционирате и, уште поважно, да ја зголемите успешната придружна кампања во вашиот бизнис или организација.

Што е партнерски маркетинг?

Филијалата на маркетингот е кога бизнисот плаќа провизија или друг поттик на поединец или на други веб-локации/блогери од трета страна за секоја продажба генерирана од нивна промоција на вашите производи или услуги.Тоа е слично на веб-локацијата на трета страна на која им се плаќа провизија за какви било потенцијали што ги снабдуваат до вашата онлајн продавница или целните страници кои на крајот се претвораат во продажба.

 

Видови на партнерски маркетинг

Најпрепознатливиот пример на придружниот маркетинг кој се користи за голем успех во последниве години е бумот на влијателниот простор. Овде, поединци познати на вашата база на клиенти го користат своето социјално следење и достигнување за да продаваат производи во име на трета страна.Но, инфлуенсерите се само еден пример за видовите на изложеност што може да ја донесе придружната кампања на вашиот бизнис. Постојат многу други примери за маркетинг базиран на партнери за апликации за е-трговија како што се:

 Dropshipping

Истакнати производи во рецензии на производи или уредувачка содржина

Услуги за купување споредување на цени (CSS)

Под-мрежи на други издавачи

Поврат на готовина

Списоци базирани на купони.

Како бизнисите за е-трговија имаат корист од придружниот маркетинг

Постојат голем број на причини за мене и за моите клиенти како партнерскиот маркетинг.

1. Вредност низ инка за конверзија

Како маркетери или стратешки мислители за е-трговија, имаме на располагање огромен арсенал на алатки и канали за да постигнеме различни цели.

Како придружниот маркетинг има корист од свесноста или откривањето на производите од горната/средната инка

Одлична придружна програма која ги промовира вашите производи или услуги низ вашата партнерска мрежа е нешто повеќе од само продажба и продажба.

 Тие можат да бидат фантастична можност да го зголемите вашиот досег и свесноста за брендот преку издавачите на содржини фокусирани на типот на однесување на корисникот за пасење/откривање.

Како придружниот маркетинг има корист од активноста со пониска инка со поголема конверзија

Многу партнери за објавување што може да се овозможат преку партнерска маркетинг кампања се исто така силни за вообичаено повисоки тактики за конвертирање позиционирани кон дното на вашата инка за маркетинг/конверзија.

 Овие издавачи на содржини имаат тенденција директно да ги таргетираат потрошувачите во начин на размислување за купување кои покажуваат намери за купување поцелосно. Како и инфлуенсери, примери за нив може да се сајтови специјализирани за области како што се споредба на цени, купување на Google и трговци на мало со отстапување од цени.

 2. Помали однапред трошоци

Друга голема придобивка од придружниот маркетинг е обично провизиите („Трошоци по набавка или „CPA“), кои се акумулираат само откако ќе се изврши продажбата.

3. Пониски CPA/CPC

Покрај тоа, во зависност од категоријата или издавачите/блогерите, CPA/CPC за партнерска маркетинг кампања може да биде многу исплатлива наспроти другите тактики водени од конверзија.

Започнување со партнерски маркетинг

Сега можеби го разбудив вашиот интерес, веројатно се прашувате како функционира сето тоа. Постојат многу начини да иницирате придружна маркетинг програма за вашиот сопствен бизнис за е-трговија.

 Главните платформи за е-трговија од средно ниво (BigCommerce, Magento, Shopify) имаат мноштво додатоци кои ви дозволуваат да „самодомаќините“ придружна програма и директно да се вклучите со поединци или организации, да го следите сообраќајот генериран од нив и да ги пресметате сите исплати на провизија на продажбата што им се припишува.

 Има многу да се каже за овој пристап во одредени вертикали или веб-страници за е-трговија за стартување. Недостаток е што овој процес на „самодомаќин“ може да бара многу рачни процеси и може да биде тешко брзо да се размери или да се шири на меѓународно ниво, мултивалути итн.

Како да дознаете која партнерска платформа или програма е најдобра за вас

Откако ќе одлучите дека сакате да започнете партнерска програма за вашиот бизнис за е-трговија, време е да започнете да одлучувате за тоа кои програми би можеле да бидат најдобри за вас како бизнис или за вашиот бренд.

 Има многу клучни фактори за кои треба да се одлучите, но, ако користите платформа за собирање, како што се гореспоменатите услуги од Ракутен или Авин, тогаш треба да се земат предвид неколку точки од највисоко ниво.

 Управувани или неуправувани придружни програми за е-трговија

Повеќето од придружните платформи кои работат во рамките на просторот на претпријатието нудат опции за нивоа на цени за нивните фиксни месечни услуги.

Вообичаено, во рамките на повисокото ниво на месечната цена, понудата ќе вклучува целосно управувана услуга со филијали менаџери. Овие ќе ви помогнат да ги започнете вашите партнерски кампањи, да го изготвите најдоброто ниво на придружни комисии за да понудите конкретни издавачи и да ви го добиете најдоброто враќање на инвестицијата.

Вашите внатрешни ресурси и време да се посветите

Ако мислите дека внатрешно управување со вашата придружна програма е вистинскиот начин, а притоа заштедувајќи ги месечните трошоци за претплата на платформата, внимавајте на времето што ќе му треба од вашиот тим за да може да ја изврши вашата маркетинг стратегија.

Анализа на конкурент/врсници

Навраќајќи се на мојата прва поента, нагласувањето на важноста од разбирање на вашата пазарна вертикала во рамките на придружниот простор е клучно за успехот на секоја придружна програма.

 Не се работи само за тоа кој друг е во просторот, туку за тоа кои издавачи ги користат, нивната целна публика и откривањето на типичната структура на комисиите што треба да ја понудите за да бидете конкурентни и да обезбедите клучни пласмани за вашата понуда.

5 Основни совети за придружни програми што треба да се земат предвид за сите трговци на мало во е-трговија и партнерски стратегии

1 – Осигурајте се дека имате силна храна за производи од вашата веб-локација или ERP/PLM што можете да ја менувате и уредувате додека ја следите и оптимизирате вашата понуда. Можноста за филтрирање на одредени производи во и надвор од вашата активност може да биде многу корисна кога се согласувате за реклами со платформа/издавач. Особено затоа што тоа може да ви овозможи да ги заштитите производите со помала маржа итн.

 

2 – Размислете за настани/KPI или пресвртници во вашиот постоечки маркетинг календар и обидете се однапред да контактирате со одредени партнери за да разговарате за можностите што е можно порано. Создавањето партнерска програма често може да ги подобри односите со постоечките партнери за односи со јавноста и уредниците.

Филијалата ќе оди Intersellar

Значи, за да завршиме, придружниот маркетинг може брзо да додаде повеќекратни придобивки на вашиот нов или постоечки бизнис за е-трговија.

 Таа е уникатна по тоа што е една од поретките стратегии засновани на перформанси, која, во целина, е водена од плаќање по конверзија и со стапки на провизија кои можат да бидат изненадувачки добра вредност.

 Иако може да биде потребно време за да се изгради програма за да биде нарачка активна од постојан почеток, трошењето време однапред за истражување и разбирање на пејзажот на партнерскиот пазар за вашиот сопствен пазар вертикала може да исплати дивиденди.

Како да го искористите партнерскиот маркетинг за да ја зголемите продажбата и дофатот на брендот

Слични објави