Како да го надминете проблемот со производот што нема залиха користејќи пребарување на лице место

Нема ништо толку досадно за онлајн купувачот како да го пронајдат точно она што сакаат да го купат на страницата за е-трговија, само за да научат дека всушност не можат да го купат. Производите без залиха (понекогаш наречени „залихи“) може да доведат до изгубена продажба, но и до губење на идни лојални клиенти или испраќање клиенти кај конкурент.

Користење на податоци за акции за да се влијае на релевантноста на пребарувањето на лице место

Секоја страница за е-трговија треба да има одлични податоци зад секој производ што го продава - ова треба да ги вклучува основите како што се името на производот, цената и описот, но може да вклучува и подетални податоци како нивоа на акции, проценти на попуст и брои неодамна продадени. Овие дополнителни податоци може да се користат за оптимизирање на конверзијата на е-трговија и подобрување на искуството на клиентите. Овде ќе се фокусираме на тоа како да ги приспособиме резултатите со податоците за нивото на акции.

1. Филтрирање на производи без залиха од резултатите од пребарувањето

Купувачот го гледа производот што го сака во резултатите од вашето пребарување ... тој е на продажба ... сака да го купи! О, тие доаѓаат до страницата на производот и откриваат дека нема залиха. Ова искуство предизвикува фрустрација на клиентите - фрустрација што може да ги попречи клиентите да останат лојални, ангажирани и да се вратат за идни посети.

2. Зајакнување на производи со низок залихи за да се зголеми поттикот за купување

Зголемувањето на артиклите со ниски залихи и вклучувањето на ажурираниот број на акции во резултатите од пребарувањето за е-трговија на лице место е уште еден одличен начин да се поттикнат корисниците да купуваат. Кога корисниците можат да видат дека производот е пред распродажба или дека брзо се продава, тоа може да им обезбеди социјален доказ за да ги поттикне да дејствуваат денес, наместо да чекаат до утре за купување.

3. Зајакнување на производи со висок залихи за да се зголеми конверзијата на производите

Податоците за нивото на залиха може да се користат и за префрлање на производи со висока залиха.

 

На пример, може да забележите дека имате некои производи во вашиот магацин за кои сте очајни да почнете да продавате повеќе. За да префрлите некои од овие стоки, можете да го прилагодите вашиот алгоритам за пребарување за да ги зголемите производите во вишок за да бидат видени - а потоа купени од повеќе клиенти.

Предизвиците за индексирање на податоци за акции за пребарување на лице место

Ако сакате да започнете да ги користите податоците за производот на ниво на залиха за да ја ублажите фрустрацијата од залихите, треба да следите неколку чекори.

Прво, важно е точно да се евидентираат нивоата на залихи на производи за е-трговија и да се уверите дека решението за пребарување на лице место веродостојно ги индексира податоците за залиха.

Искуството со пребарување на лице место е исто толку добро колку и содржината на неговиот индекс за пребарување, па затоа е важно вашиот индекс на пребарување да ги одразува вашите деловни податоци во реално време и да има робустен API за справување со стапката на ажурирања на производи генерирани од вашите деловни податоци.

Ажурирањата во реално време на индексот на залихи за е-трговија се огромна придобивка за големите страници за е-трговија, кои можат да видат промена на нивото на акции секоја секунда или барем на секој час.

Како да го надминете проблемот со производот што нема залиха користејќи пребарување на лице место

Слични објави

Многу производители сè уште се борат со тоа каде дигиталната трговија се вклопува во нивната севкупна деловна стратегија и како таа се интегрира со клучните партнери - особено клиентите, добавувачите и дистрибутерите, велат аналитичарите за е-трговија B2B. Прочитајте!
Дали ви треба бизнис план за вашиот онлајн бизнис? Одговорот е да! Повеќето бизниси имаат корист од тоа што имаат некој вид на бизнис план, така што и онлајн бизнис планот е важен. Прочитајте!
Кои се најдобрите начини за пренасочување на клиентите по купувањето? Знам дека купиле од мене и што купиле, но исто така можам да видам дека моите клиенти не се одлучуваат за мојот билтен или ме следат на социјалните мрежи. Прочитајте!