Водич за истражување на клучни зборови за е-трговија
Ако нешто знаеме, тоа се клучни зборови. И ако има нешто за кое научивме многу со текот на годините, тоа е истражувањето на клучни зборови.Имајќи изградено и одгледувано повеќе блогови од нула, истражувањето на клучни зборови одигра витална улога во нашиот секојдневен работен тек. Постојано истражуваме клучни зборови, ги имплементираме на нашата страница, ги оптимизираме нашите страници со клучни зборови за да го зајакнеме нашето оптимизација и го зголемуваме нашиот сообраќај поради тоа.
Истражувањето на клучни зборови и неговото влијание врз нашата оптимизација е еден од најважните начини на кои ги развиваме нашите веб-страници и бизнис во текот на годините.
И во овој пост, ќе ги споделиме сите наши тајни за клучни зборови со вас.
ШТО Е КЛУЧЕН ЗБОР
Значи, прво, што е клучен збор?
Клучен збор е збор или фраза што луѓето ја бараат на интернет за да го најдат она што го бараат. Клучните зборови се внесуваат во пребарувачите како Google, и кога корисникот ќе кликне на копчето „Барај“, Google му прикажува листа на резултати од пребарувањето на корисникот врз основа на она што мисли дека ќе бидат најрелевантните резултати, поврзани со клучниот збор (или клучни зборови ) бараа.
КЛУЧНИ ЗБОРОВИ СО КРАТКА опашка VS. КЛУЧНИ ЗБОРОВИ со ДОЛГА опашка
Постојат неколку различни начини за категоризација на клучни зборови, а еден од тие начини е според нивната должина.Клучни зборови со кратка опашка се клучни зборови кои се два или помалку збора. Ова исто така вклучува кратенки како „SEO“. Клучните зборови со долга опашка се клучни зборови кои се подолги од два збора, но обично не се повеќе од четири или 5 збора. Клучните зборови со долга опашка може да се наречат и како „клучни фрази“.
Разликата помеѓу клучните зборови со кратка и долга опашка (покрај фактот што клучните зборови со долга опашка се очигледно подолги) е во тоа што клучните зборови со долга опашка обично полесно се рангираат. Ова игра важна улога во истражувањето на клучни зборови што ќе го правите затоа што обично ќе бидете во потрага по клучни зборови со долга опашка.
Користењето клучни зборови со долга опашка на вашите веб-страници ќе ви даде најдобра шанса да се рангирате за нив, бидејќи тие обично се поконкретни. Ова ви помага да ја подобрите вашата ниша и да го филтрирате сообраќајот што доаѓа на вашата страница директно во самиот процес на пребарување на клучни зборови!
Различните типови на намери за пребарување се како што следува:
Информативна намера: се користи кога пребарувачите бараат информации. Пример клучен збор со информативна намера е „Најдобри клучни зборови за цел“.
Навигациска намера: се користи кога пребарувачите бараат да стигнат некаде на интернет. Пример клучен збор со навигациска намера е „Алатки за истражување на клучни зборови“.
Комерцијална намера: Ова се користи кога пребарувачите бараат да купат нешто. Пример клучен збор со намера за купување е „маици со слогани за дигитален маркетинг“.
Како функционира истражувањето на клучни зборови?
Сега кога разбирате повеќе за клучните зборови и истражувањето на клучни зборови, веројатно се прашувате како да изберете кои клучни зборови да ги таргетирате.
Најдобар начин да ги стесните се заснова на овие четири критериуми:
Јачина на звук на пребарување
Клучен збор/производ одговара
Комерцијална намера
Тешкотии/Конкуренција
Да почнеме со најважната метрика.
КЛУЧЕН ЗБОР/ПРОИЗВОД ФИТ
Значи, ако имате неколку клучни зборови со тони обем на пребарување, сите тие се победници, нели? Не мора.
Клучните зборови што ќе ги изберете треба да имаат смисла со вашата веб-страница, блог пост или производ. Ако е премногу напорно, луѓето ќе се збунат кога ќе кликнат на вашата страница и ќе заминат. Не само што овие луѓе нема да се претворат, туку и ќе му наштети на вашето рангирање во пребарувањето.
КОМЕРЦИЈАЛНА НАМЕРА
Рангирањето број 1 за клучни зборови со голем обем на пребарување е одлично, освен ако сите 10.000 пребарувачи немаат намера да купат ништо.
Затоа е важно да се оди по клучни зборови со висока комерцијална намера. Со други зборови, одете по клучните зборови што луѓето ги бараат за да купат производи.
За среќа, ова е всушност прилично лесно да се открие - погледнете ја метриката за „конкуренција“ за вашите клучни зборови.
Ова ви покажува колку луѓе наддаваат за реклами на одреден клучен збор и има шанси, оние со висока конкуренција се висока конкуренција бидејќи има пари што треба да се заработат. Луѓето обично не трошат пари на реклами што не даваат поврат.