Вашите клиенти ве купуваат вас, а не вашиот производ
Дигиталниот маркетинг е погрешно протолкуван и се дефинира како продажба, промоција и рекламирање. Меѓутоа, приказната е поинаква, односно дигиталниот маркетинг е ист како и маркетингот само во различен медиум. Што значи тоа? Вниманието на корисниците е во дигиталниот свет и се сменија само алатките што се користат за спроведување на маркетингот, а не и дефиницијата за маркетинг. Освен што вниманието е главната предност на дигиталниот маркетинг, инвестициите се помали, а резултатите се мерливи. Откако ќе ги научите принципите на маркетингот, само алатките ќе се променат.
Дигиталниот маркетинг е погрешно протолкуван
Пред да го напишеме блогот, истражувавме што другите имаат да кажат за дигиталниот маркетинг. Бројни маркетинг агенции, агенции за дигитален маркетинг го дефинираат дигиталниот маркетинг како рекламирање, промоција и продажба преку дигитални медиуми. Во ред, се согласуваме дека за да „преживее“ една компанија потребно е да се направи продажба, да се види поврат на инвестицијата и да се заврши месецот „во црно“.
Маркетингот е за создавање, наоѓање и задоволување на потребите
Но важното прашање е како? За да одговориме на тоа прашање, ќе создадеме приказна во приказна и ќе се вратиме во златното доба на ТВ. Да се потсетиме на ситуацијата, да седнеме во фотелја, да гледаме омилен филм и тоа е прекинато поради реклами. Во првата реклама се претставени придобивките од производот, доколку веднаш се јавите ќе добиете и комплет ножеви - ваша реакција? Веројатно сте смениле ТВ програми или сте отишле да пиете вода или сок. Сепак, подоцна се појави уште една реклама, омилен пијалок, семејство на маса, атмосфера, чувства, емоции - ваша реакција? Сте го поврзале брендот со емоциите и она што тој бренд го буди во вас, а не со шеќер или газиран пијалок.
Вашите клиенти ве купуваат вас, а не вашиот производ
Поради оваа причина, важно е да ја позиционирате вашата компанија како некој кој додава вредност, некој со кој вашите клиенти можат да се поврзат. Бидејќи дигиталниот маркетинг ви обезбедува голем број алатки, важно е како планирате да ги користите. Затоа, еден совет што ќе го истакнеме е не само да ги промовирате вашите производи, услуги и попусти, да покажете како го правите она што го правите, зошто го правите тоа на тој начин, што ќе добијат клиентите со вашата услуга или производ и да вложат труд и поврзете ја вашата работа со емоциите.За подетално да го објасниме поимот, да се вратиме на претходно споменатото златно доба на телевизорите. Да се запрашаме зошто златното доба? Одговорот на тоа прашање е ист како и прашањето зошто дигитален маркетинг? Две тотално различни прашања, и потполно ист одговор кој гласи - ВНИМАНИЕ!
Бидете таму каде што се вашите клиенти и грижете се за себе
Затоа, можеме да заклучиме дека дигиталниот маркетинг не се разликува во својата суштина од обичниот маркетинг, туку само алатките што ги користите за да допрете до клиентите, како комуницирате со нив и како се претставувате. Алатките што ги користите во дигиталниот маркетинг се веќе споменатата оптимизација на SEO, PPC рекламирањето, социјалните мрежи, но и e-mail маркетингот, вашата веб-страница, affiliate или affiliate маркетинг и други.
Инвестирањето во дигитален маркетинг е попрофитабилно отколку во стандардните форми на маркетинг
На крајот, би сакале да ја оправдаме изјавата дадена на почетокот на овој текст дека дигиталниот маркетинг не е само промоција и продажба. Преку текстот би можеле заедно да заклучиме дека дигиталниот маркетинг е ист како обичниот маркетинг, само што средствата за комуникација се различни бидејќи вниманието на корисниците е во дигиталните медиуми. Затоа, промоцијата и продажбата се само дел од маркетинг миксот и има многу други делови од миксот на кои им треба внимание. Некои од нив се истражување на пазарот, истражување на клиенти и конкуренција, а тие се многу полесно да се дознаат благодарение на алатките за дигитален маркетинг отколку порано.
Дигиталниот маркетинг ја олеснува промоцијата и продажбата, но и другите делови од маркетинг миксот
Маркетингот отсекогаш бил маркетинг и секогаш ќе биде маркетинг, единствената разлика ќе биде медиумот на комуникација кој ќе зависи од тоа каде е вниманието на корисникот. Значи дигиталниот маркетинг е релевантен денес, додека различен облик може да биде релевантен утре. Можеме да заклучиме дека ако ги научиме основните принципи дека секогаш ќе можеме да ги применуваме, само алатките и медиумите ќе бидат различни. Маркетингот е како обработување на земјата, секогаш ќе бидат исти принципи, но алатките ќе го олеснат одгледувањето.