Поврзување со срцата и умовите на денешниот свесен потрошувач
Додека малопродажбата се префрла во нова нормалност по пандемијата „Ковид-19“, еден тренд остана јасен-потрошувачите намерно бараат брендови и трговци што се усогласуваат со нивната етика и верувања. Особено, обврските за одржливост, разновидност и вклученост и свесно лидерство обезбедија значителни патеки за компаниите да се поврзат со потрошувачите.
Служењето на овие вредности позитивно влијае на компанијата, нејзините луѓе и целиот синџир на вредност за потрошувачите, а исто така може да стане критичен дел од идентитетот и маркетингот на брендот на компанијата.
Одржливост и кружни деловни модели
Многу компании сфаќаат дека препознавањето на принципите на циркуларната економија (намалување, повторна употреба, обнова, поправка и рециклирање) се клучни за континуираната потрошувачка врска и раст на бизнисот. Goodfair влезе на пазарот во 2018 година со сосема нов начин да се погледне на штедењето. Воведувајќи ги и концептите на мистериозни пакети и штедливост во трговијата, Goodfair ја исполни својата маркетиншка позиција на #новости. Со воведување на економично пазарење преку Интернет и префрлање на вишокот на донации за облека на пазарот, основачот Топер Лучиани ги намалува стапките на јаглерод на потрошувачите и создава лојални следбеници кај генерацијата Z, кои ја туркаат модната индустрија кон поодржливи практики.
Компанија која се бори со перцепцијата дека високата одржливост и високите перформанси не можат да живеат рака под рака е вклучена. Роден на швајцарските Алпи, инвентивниот бренд за обувки и облека вметна одржливост во вредностите на компанијата. Секој член на тимот придонесува за целите на компанијата за одржливост - што доведува до зголемена иновација и перформанси низ целата линија на производи.
Разновидност, еднаквост и вклученост
Дојде време за сите трговци и марки да преземат акција за расна еднаквост, разновидност и вклученост. Потрошувачите имаат поголеми очекувања од кога било досега, бидејќи ова моќно движење продолжува да го обликува секој аспект на културата. Водечки се брзите растечки инди брендови за убавина како Geenie. Основачот Хана inинел Јуинг гради заедница за убавина околу купување според вредностите. Основана на BIPOC, квир и инди брендови во сопственост на жени, целта е да им се обезбеди на намерните потрошувачи пазар што ги претставува основачите од разновиден спектар на потекла кои нудат инклузивни, одржливи и културно влијателни производи.