Како да креирате билтен (newsletter) што го развива вашиот бизнис
Во идеален свет, клиентот доаѓа на вашата веб-страница во потрага по решение и го купува она што го продавате - сето тоа за помалку од пет минути.
Во реалноста, линијата од разгледување до купување никогаш не е толку права. Потенцијален клиент може да слета на вашата страница и да го најде вашиот производ премногу скап.
Како креирањето билтен ви помага да го развиете вашиот бизнис
64,1% од малите бизниси користат е-мејл маркетинг. Ако сте сопственик на бизнис кој сака да научи како да креирате билтен и да ја започнете вашата маркетинг стратегија за е-пошта, овој водич ќе ви помогне.
Градење внимание на купувачот
Ако клиентот дојде на вашиот дигитален излог, но одлучи да не купи, има добри шанси тој никогаш да не се врати. Меѓутоа, ако ја снимите нивната е-пошта пред да ја напуштат вашата веб-страница, можете да продолжите да комуницирате со нив преку билтени доставени до нивното сандаче.
Користење на канал за попусти и ажурирања
Попустите и промотивните цени можат да бидат моќен поттик за клиентите да ги купат вашите производи. На Shopify, за време на Black Friday и Cyber Monday, 47 милиони купувачи потрошиле 6,3 милијарди долари.
Прифаќање на канал во сопственост
Досегот на органски социјални мрежи се намалува со години, заменет со модел со плаќање за играње - просечниот дофат на органски објава на социјалните мрежи на Фејсбук е околу 5%. Помеѓу постојано променливите алгоритми и преполните онлајн простори како што се трендовските теми на Твитер и зафатениот вести на Фејсбук, тешко е да се издвоите на социјалните медиуми. Додека платениот маркетинг, како што се рекламите на Фејсбук и рекламите на Инстаграм може да функционира, тие стануваат поскапи и достигнуваат помалку клиенти како што се зголемува конкуренцијата за клучни зборови.
Дефинирајте ја целта на вашиот билтен
Има многу што можете да постигнете за вашите бизниси со билтен за е-пошта. Пред да ја изберете вашата платформа за е-пошта и да започнете да ја пишувате вашата прва пошта, размислете за целта на вашиот билтен.
Врски и градење публика. Една од основните придобивки на билтенот за е-пошта е поврзувањето со потенцијалните и претходните купувачи, градејќи долгорочна публика. Постигнете го ова преку споделување корисни информации со читателите и/или давајќи им детали зад сцената за вашиот бизнис со претплатниците.
Образование. Билтенот е одличен медиум за обезбедување едукативна содржина, поучувајќи ги претплатниците на начините на кои тие можат да ги користат вашите производи. На пример, ако продавате четки за шминка и алатки за убавина, испратете упатства за тоа како да ги користите за да создадете целосен изглед на лицето за новогодишната ноќ.
Продажба на производи и услуги. Еден од основните начини да го користите вашиот е-пошта маркетинг билтен е директно да ги продавате вашите производи и услуги. Играјте ја улогата на куратор, со нови производи или најпродавани ставки во вашиот билтен за да го зголемите сообраќајот на вашата веб-локација.
Препораки. Билтен за е-пошта може да биде алатка за создавање амбасадори. Обезбедете им на претплатниците на е-пошта линк за упатување за да им помогнете да го рашират зборот за вашиот бизнис во замена за награда.
Одредете ја вашата стратегија за билтен за е-пошта
Поставувањето стратегија за билтен за е-пошта звучи сериозно и застрашувачко, но тоа навистина значи само да се одредат некои од деталите за вашиот билтен пред да започнете да испраќате е-пошта.
Дефинирајте ја вашата публика
Вашата публика е онаа со која се обидувате да стигнете и да комуницирате преку вашиот билтен. Ако сте сопственик на бизнис со цел на крајот вашиот е-пошта маркетинг да го поддржи вашиот бизнис, оваа публика најверојатно ќе вклучува потенцијални купувачи и/или претходни клиенти.
Изберете ја вашата платформа за билтен
Секоја платформа за билтен за е-пошта има свои уникатни карактеристики, предности и цени. Иако можеби нема да ви требаат сите достапни функции за да започнете, вреди да размислите за платформа со сите карактеристики што ќе ви бидат потребни додека се зголемувате.
Вградени шаблони и приспособливи теми. Приспособете го распоредот, боите, фонтовите и сликите на вашите пораки со функционалност за влечење и спуштање.
Персонализација на е-пошта. Додадете личен допир на е-пораките со можност да вклучите детали за претплатникот во содржината на е-пораките со ознаки за спојување (на пр. име).
Сегментација на е-пошта. Поделете ги вашите претплатници за е-пошта на различни списоци за да испорачате порелевантна содржина врз основа на одредени групирања.
Автоматизација на е-пошта. Автоматски испраќајте им на претплатниците однапред напишани е-пораки по одредена акција, во одредено време или со однапред одредена каденца (на пр., е-пошта за добредојде).