Маркетинг за е-трговија: Преглед и основни стратегии за поголема продажба
Како да користите социјален доказ за да ја зголемите продажбата
Накратко:
Трговците на мало во е-трговија ќе ја зголемат продажбата ако посипат социјални докази или одобрувања од клиенти на нивната страница и други маркетинг канали.
На лице место, социјалниот доказ може да изгледа како да вклучува прегледи од клиенти и вработени на страниците на производите, меѓу другите тактики.
Други канали кои имаат корист од социјалното докажување ја вклучуваат вашата страница на социјалните мрежи (еј Инстаграм!) и е-пораките за клиентите.
Секој чекор на патувањето со клиентите треба да има елемент што влијае на купувачот кон купувањето, без разлика дали тоа е убава слика на производот или примамлив попуст. И штом тие купувачи ќе станат клиенти, можете да ги направите дел од таа сфера на влијание.
Користењето на социјален доказ, тип на усогласеност каде што едно лице го копира дејството на друго, како дел од искуството со е-трговија на лице место може да биде ефективна стратегија за зголемување на продажбата. Стратегијата за социјално докажување во суштина е влијателен маркетинг, освен што фокусот е на вистински клиенти.
Како всушност да ја користите содржината генерирана од корисниците (UGC) како социјален доказ на вашата страница за е-трговија
За среќа на онлајн трговците на мало, многу содржини за социјални докази се или веќе во нивна сопственост или лесно достапни за нив. Ајде да истражиме неколку начини на кои трговците на мало можат да користат социјален доказ за да ја поттикнат продажбата.
Осврти на производи
Трговците на мало поминуваат многу време обидувајќи се да соберат прегледи за производите, и тоа со добра причина. Шеесет и пет проценти од потрошувачите најчесто ги повикуваат прегледите на производот пред да купат. Ако собирате критики и луѓето ги проверуваат, зошто да не ги искористите во ваша корист?
Типичниот преглед на производот генерално се состои од три основни елементи: рејтинг, пишано сведоштво и дел од медиум генерирани од корисниците, како слика или видео. Како трговец на мало, можете да користите еден или сите од овие елементи за да ги прикажете производите со врвна оцена за различни категории и да обезбедите цитати од клиенти на страниците на производите и во објавите на социјалните медиуми, платените реклами за пребарување и вашиот е-пошта маркетинг.
Вработениот избира
Кога вработен во продавницата препорачува за или против некој производ, клиентите обично слушаат.
Искористете ја оваа моќ за убедување на вработените со наоѓање начини да им понудите препораки на вработените на вашата веб-страница. Ова може да биде во форма на водичи за подароци избрани од вработените, омилени производи на сезоната или само вкус на неделата на вработениот.
Веројатно има смисла да вклучите брз цитат од вработениот и можеби ќе сакате дополнително да го хуманизирате вработениот со спомнување на неговото име и локација.
Користење на социјален доказ во други канали
Не заборавајте за моќта на социјалното докажување во вашите други маркетинг канали, како што се социјалните медиуми и е-поштата.
Маркетинг преку е-пошта
Што се однесува до вашата програма за маркетинг преку е-пошта, прегледите на производите може да се користат во речиси секој тип на порака, без разлика дали тоа е стандардна промотивна порака или насочено испраќање, како што е пораката за напуштање на количката.
Може да креирате и посветени „омилени на клиентите“, „највисоко оценети“ и „омилени на вработените“ е-пораки - можете дури и да вклучите секундарни делови за содржина со овие производи.
Социјални медиуми
Социјалните медиуми се златен рудник за социјален доказ. На крајот на краиштата, тоа е местото каде што клиентите комуницираат со вашиот бренд и ги споделуваат своите приказни за сите да ги видат.
Објавување цитати од клиенти, истакнување производи со највисоко рангирање, одговарање на објавите на клиентите и користење на специјални хаштагови се неколку начини не само да се прикаже производ, туку и да се поттикне разговор и повратни информации од вашата публика.