Како да креирате минимални остварливи упатства за брендот (и зошто тие ќе го подобрат вашиот маркетинг)

Многу сопственици на мали бизниси сметаат дека брендирањето е нешто за што не треба да се грижат. Но, обезбедувањето конзистентност на брендот и неговата порака е исто толку применливо за помалите операции како што е применливо и за постабилните компании.

 

Денешните клиенти очекуваат бизнисите да бидат насекаде каде што се. Тоа значи дека вашиот бренд треба да блесне и да остави силен впечаток на секое место каде што ќе го сретнат клиентите - и потенцијалните клиенти.Создавањето маркетиншка порака што е непогрешливо, несомнено бара конзистентност. Фокусирањето на униформноста во атрибутите и идентитетот на вашиот бренд значи дека сè што клиентите гледаат и слушаат од вас предизвикува ист вид на чувство. Тоа чувство е она што го издвојува вашиот бренд од вашите конкуренти. Тоа е она што се поврзува со клиентите и ги враќа одново и одново.Вашите упатства за бренд не мора да бидат толку сложени и вклучени како оние на масивните светски брендови. На крајот на краиштата, упатствата за брендот даваат позитивен рентабилност само ако потрошите време за да ги одржувате. Затоа помалите бизниси можат да имаат корист од „минимум остварливите упатства за брендот“. Дури и едноставен водич за стилови може да биде доволен за да започнете.

Како изгледа водичот за стил на бренд?

Повеќето сопственици на бизниси немаат целосна слика за тоа како всушност изгледа упатството за стилови, дури и ако претходно го слушнале терминот. Водич за стил на бренд е збирка правила за тоа како изгледа и звучи вашиот бренд. Дејствува како компас, обезбедувајќи го целиот дизајн на вашиот бизнис и точката на пишување на север - секаде каде што тоа значи за вас.

 

Ако не сте сигурни што да вклучите во водичот за стил на бренд, еве неколку од најважните работи што треба да ги покриете:

 

Вашето лого: специфики на неговиот дизајн и употреба, вклучувајќи прифатливи големини и бои

Бои на брендови: нивните специфични нијанси и како и каде треба да се користат

Типови (или фонтови): кои од нив може да се користат и каде (т.е., наслови и текст на телото низ вашата веб-локација, блог и онлајн продавница)

Вашата идеална публика

Глас и тон: како вашиот бренд „зборува“ со своите клиенти во писмена комуникација

Насоки за социјални медиуми: правила за тоа како комуникацијата со клиентите на социјалните канали се разликува од другите комуникации

Визуелен стил

Вашиот визуелен стил го диктира изгледот на вашиот бренд и маркетингот. Основен водич за визуелен стил вклучува правила за вашето лого, фонт(и) и палета на бои.

Пишан стил

Вашиот стил на пишување дефинира како вашиот бренд користи зборови за да комуницира. Вклучува работи како глас, тон и специфични размислувања за публиката. Кој ги купува вашите производи, какви резултати се надеваат дека ќе постигнат и каков глас ќе одекне со нив? Запомнете дека стилските избори што ги правите се за вашата публика, а не за вас.

Како да се создаде конзистентен идентитет на брендот

Сега кога сте повеќе запознаени со градежните блокови на водичот за стил на бренд, ајде да разговараме за тоа како да обезбедиме доследно чувство на тие елементи.

 

Многу претприемачи веќе го усовршија впечатокот што би сакале да го всадат нивниот бренд, но потребен е намерен напор за да се преведе тоа чувство во вашиот маркетинг. Уште потешко е да го напишете за некој друг да научи да комуницира како ваш бренд.

Како да креирате минимални остварливи упатства за брендот (и зошто тие ќе го подобрат вашиот маркетинг)

Слични објави

Кои се најдобрите начини за пренасочување на клиентите по купувањето? Знам дека купиле од мене и што купиле, но исто така можам да видам дека моите клиенти не се одлучуваат за мојот билтен или ме следат на социјалните мрежи. Прочитајте!
Како го мериш успехот на вашата онлајн продавница? Дали обично се фокусирате на работи како продажба и приходи? Прочитајте!