Како да направите A/B тестирање за мал онлајн бизнис

Кога започнуваме бизнис, сè што имаме е куп претпоставки, мислења и разни хипотези. Она што најмногу ми се допаѓа кај A/B тестирањето е преминот од „МИСЛАМ дека ова може да функционира“ во „ЗНАМ дека ова ќе функционира“. Што е A/B тестирање? Тестирањето на вашите својства со методот A/B (познато и како сплит тестирање) вклучува откривање кои маркетинг решенија функционираат најдобро за вашиот бизнис. Со креирање на различни варијации на вашата продавница/ целна страница/ кампања за е-пошта, можете да го тестирате дизајнот на распоредот и ефективноста на копија и да одредите која има подобра работа. Со следење на однесувањето на клиентите А и Б на вашите верзии А и Б на копчињата за повик за акција (CTA), пласманот на производот или што и да е друго што се вашите цели, можете да се осигурате дека одредени промени ќе донесат позитивни резултати. На овој начин, постојаното тестирање и оптимизирање на вашите имоти ќе го зголеми бројот на продажби, регистрирања, преземања, коментари итн.

Што треба да направите ако ви се допаѓа моменталната облека на вашата продавница и се сомневате дали копчињата со различна боја или различните места можат да променат нешто? Одговорот е – задржете ја верзијата А како што е сега, а потоа сменете ја само верзијата Б. Не е задолжително да ги поставите двете верзии А и Б од нула.

Колку работи можам да тестирам истовремено? Користејќи го методот на тестирање A/B, подобро е да се анализира само една работа во исто време. Ако не, ќе се збуните додека поставувањето на копчињата или различниот наслов одредува подобри перформанси.

 

Какво зголемување можам да очекувам при тестирањето? На почетокот на овој пост, ветив зголемување на стапката на конверзија како резултат на A/B тестирањето. Значи, што треба да очекувате и како да знаете дали се движите во вистинската насока? Во различните студии на случај на интернет, можете да најдете импресивни примери со стотици проценти раст. Ова е вистина. Но, додека ова не се случи, има уште многу да се направи. На почетокот, вашата стапка на конверзија треба да порасне за околу 7-10%.

Тестирање на веб-локацијата / целната страница

Започнете со идентификување во кој чекор на конверзија губите најголем број клиенти. Ако стапката на отскокнување е огромна и многу малку луѓе се ангажираат со вашата почетна страница - почнете од таму. Ако клиентите ги најдат своите омилени во вашата продавница, ставете ги во количката, но потоа оставете ја - прво треба да размислите за повторно организирање и тестирање на страницата за одјавување. Размислете за тестирање на ова: Распоредот и боите на позадината на страницата и фонтовите. Насловите: дали се доволно привлечни? Копче за повик за акција: боја, големина, текст. Пробајте ги дури и оние бои од личната категорија „нема шанси“ - ќе бидете изненадени од резултатите. Веб формулари и купони кои ги собираат контактите.

Тестирање на кампањите за е-пошта

Кога зборуваме за е-пошта, најважните метрики се отворањата и кликовите. Високите или многу ниските бројки може да бидат предизвикани од различни причини. Работи што треба да се тестираат: Име и адреса на е-пошта на испраќачот. Обидете се да испратите е-пошта од лице, а не компанија. Од пристапот за персонализација на е-пошта, оваа тактика ги тера клиентите да чувствуваат дека има вистинска личност зад пораката. Може да размислите и за вметнување фотографија на испраќачот и потпис на е-пошта во телото на е-поштата. Предметна линија. Обидете се со различни зборови. Време на испорака. Откријте кога вашите клиенти најверојатно ќе ја отворат вашата е-пошта. Не постои такво нешто како најдобар ден или најдобар час за сите билтени. Земете ја предвид разликата во временските зони, различните датуми на празници итн.

Како да направите A/B тестирање за мал онлајн бизнис

Слични објави