Од секои пет долари, еден се троши во е-трговија
Клиентите ширум светот потрошија 900 милијарди долари повеќе за онлајн купување во 2020 година отколку во 2019 година, бидејќи останаа дома поради мерките за корона, според најновиот извештај на Mastercard Recovery Insights.
Со други зборови, од секои пет долари потрошени на малопродажба, приближно еден долар се потроши во е-трговија, во споредба со околу еден долар од седум потрошени во текот на 2019 година.
За трговците на мало, рестораните и другите големи и мали компании, можноста за продажба преку Интернет беше многу потребна спасување поради рестриктивните мерки за корона кои спречуваа купувања во физички продавници, пренесува Bonitet.
Околу 20-30 проценти од глобалната транзиција кон дигитални технологии се очекува да биде предизвикана од пандемија, се вели во соопштението на Mastercard.
Сектори за малопродажба со основни намирници, кои имаа најмал дигитален удел пред кризата, се меѓу најголемите добитници затоа што потрошувачите се прилагодија на новите околности.
Како што се формираат нови потрошувачки навики, и со оглед на ниската потрошувачка база пред кризата, MasterCard предвидува дека 70-80 проценти од растот на е-трговија во сегментот на храна ќе се одржува трајно.
Бидејќи многу поголем избор на стоки и продажни места стана достапен на Интернет, потрошувачката на ниво на меѓународна е-трговија се зголеми за околу 25-30 проценти од март 2020 година до февруари 2021 година, според резултатите од оваа студија.
Анализата на Мастеркард исто така покажува дека потрошувачите ширум светот, поради проширениот избор, купуваат на повеќе веб-страници и мрежни продавници отколку порано.