Како да направите бизнис план за онлајн бизнис
Дали ви треба бизнис план за вашиот онлајн бизнис?
Одговорот е да!
Повеќето бизниси имаат корист од тоа што имаат некој вид на бизнис план, така што и онлајн бизнис планот е важен. Но, обично не мора да ги вклучува истите работи што ги покриваат традиционалните деловни планови, а веројатно ќе вклучува и дополнителни работи што не важат за бизнисите со тули и малтер.Онлајн бизнис плановите се малку поинаква игра со топка, па затоа овој пост ќе ви помогне - како да креирате бизнис план за вашиот онлајн бизнис.
Што е онлајн бизнис план
Прво, што е бизнис план, а што е бизнис план за онлајн бизнис? Бизнис планот е документ кој ги детализира важните информации за бизнисот и неговите идни проекции. Бизнис планот треба да вклучува фактички информации како што се името на бизнисот, URL-то и оперативните трошоци, но и квалитативно истражување како силните и слабите страни на бизнисот и фиктивните личности на клиентите.Бизнис планот делува како евиденција на информациите за бизнисот за да може лесно да се упатува во кој било момент од животниот век на бизнисот и исто така делува како план на патеката по која бизнисот сака да оди. Бизнис плановите не се користат само од основачите на бизнисот, туку и од деловните партнери, инвеститорите и доколку бизнисот некогаш се продаде, најверојатно ќе биде упатен за време на процесот на продажба или по купувањето.
КАКО ОНЛАЈН ДЕЛОВНИ ПЛАНОВИ РАЗЛИКУВААТ ОД ТРАДИЦИОНАЛНИТЕ БИЗНИС ПЛАНОВИ
Главните разлики помеѓу бизнис плановите за традиционалните бизниси од тули и малтер и бизнис плановите за онлајн бизниси се следниве:
Ги вклучува дигиталните локации на бизнисот: Наместо да ја означува физичката адреса на бизнисот, деловниот план ги вклучува дигиталните локации каде што може да се најде бизнисот на интернет, вклучувајќи го и неговото име на домен, URL-то и социјалните рачки.
Постои глобална анализа на конкурентноста: Бизнисите со физичка локација може да се споредуваат само со нивните локални конкуренти, меѓутоа, онлајн бизнисите во суштина се натпреваруваат со глобалните конкуренти, како и со локалните конкуренти, бидејќи светот на онлајн трговијата практично нема граници. Онлајн бизнисите генерално можат да им служат на клиенти од целиот свет, така што глобалните конкуренти во нишата на бизнисот стануваат нивна директна конкуренција. Во деловниот план, ова ќе биде разгледано во делот за конкурентна анализа.
Постојат предности и слабости поврзани со дигитални производи: бидејќи онлајн бизнисите може да продаваат дигитални производи или може да испраќаат дигитални материјали како е-пошта и дигитални сметки, нивниот деловен план може да разговара за предностите и слабостите на производите поврзани со дигиталниот дел што ги освоија бизнисите. нема искуство.
Ќе видите пониски бариери за влез: за да започнете, на онлајн бизнисите обично не им требаат физички инфраструктури како зграда или канцеларија - сето тоа е онлајн. Ова значи дека трошоците за основање на бизнисот и трошоците за лансирање може да изгледаат многу пониски во онлајн бизнис план, за разлика од бизнис планот за продавница во градот.
Како да креирате онлајн бизнис план
Креирањето бизнис план е прилично едноставно, можете да го направите во кој било процесор на текст што ви е најпријатно, како што се Google Docs, Microsoft Word, Apple Pages, Evernote или Bear App. Може да користите дури и Airtable или Google Sheets ако сакате да работите со табели.
Вашиот бизнис план не мора да биде особено фенси, тој главно треба само да биде организиран. Создадете јасни наслови и поднаслови за секој дел и погрижете се да пишувате јасно и концизно. Идеално, вашиот деловен план не треба да биде преголем документ - сакате да биде темелен, но лесен за читање и прелистување.
Дали ми треба бизнис план за онлајн бизнис?
Одговорот е да! Сите бизниси можат да имаат корист од тоа да имаат деловен план, без разлика дали започнувате онлајн бизнис, бизнис со малтер или дури и бизнис што ги прави и двете.
Ако започнувате онлајн бизнис, вашиот бизнис план ќе делува како евиденција на важните информации за вашиот бизнис и може да вклучите планови и проекции за иднината кои можат да ви помогнат да останете на вистинскиот пат.
Многу претприемачи во е-трговија се борат со одговорност, поставување цели и останување на вистинскиот пат кога станува збор за градење, лансирање и развој на онлајн бизнис, така што имањето онлајн бизнис план може да ви даде поголема шанса за долгорочен успех.
ПРОГНОЗА НА ТРАЕКТОРИЈАТА НА ПРОИЗВОДОТ
На крајот, во овој дел, идентификувајте дали мислите дека вашиот производ е на тренд, мода, растечка или стабилна траекторија. Овие опции ќе ви помогнат да ја класифицирате долговечноста што ја гледате вашата компанија.
Еве преглед на тоа што значат овие опции:
Траекторија во тренд: Ако вашиот производ е дел од тренд, очекувате краткорочна долговечност за вашиот бизнис. Очекувате интересот за вашиот производ да биде актуелен - брзо расте, одржувајќи одредена стабилност додека расте, а потоа на крајот побарувачката за вашиот производ брзо ќе умре. Производите кои се во тренд обично имаат долговечност од 2-6 години, давајте или земајте. (Пример: Модни трендови кои траат неколку сезони, а потоа стануваат застарени)
Траекторија на модата: Ако вашиот производ е мода, очекувате многу краткорочна побарувачка за вашиот производ, а со тоа и многу краткорочна долговечност за вашиот бизнис во целина. Трендовите обично траат 1-2 години или помалку, и изгоруваат исто толку брзо како што се појавија. (Пример: Fidget spinners)