Како да започнете подкаст: издание за е-трговија

Подкаст: за некои, идејата за создавање или консумирање содржина преку овој медиум може да изгледа туѓо, за други тоа е форма на содржина што ја консумираат, па дури и редовно произведуваат. Каков и да е случајот, аргументот за тоа дали подкастингот е остварлива алатка за маркетинг на вашиот онлајн бизнис или не, почна да застарува.Статистиката во изминатите неколку години покажа некои импресивни бројки, што докажува дека подкастирањето е дефинитивно нешто што треба да го разгледате ако сакате да ја засилите вашата онлајн маркетинг игра. Претплатите на подкасти ја надминаа границата од 1 милијарда во 2013 година, додека слушателите на подкасти ја надминаа границата од 75 милиони месечно, и имајте предвид дека овде зборуваме за уникатни слушатели месечно.Поголемиот дел од слушателите се образовани и богати потрошувачи кои сакаат персонализирана содржина која е интелектуално стимулирачка за нив. Кога креаторот на содржина може да се поврзе со таква публика, поверојатно е дека ќе ја стекне нивната доверба и ќе успее да ги претвори слушателите во потрошувачи на нивниот производ. Оваа изјава е поткрепена со фактот дека, во просек, 63% од слушателите купиле нешто што некој водител го промовирал во нивната емисија.

ПА ШТО Е ПОДКАСТИНГ, НА СЕКОГАШ?

Самиот збор „подкаст“ доаѓа од комбинацијата на два збора: iPod + Broadcast. Тоа беше измислено од Бен Хамерсли во написот што тој го напиша за „Гардијан“ за оваа нова просперитетна форма на содржина, уште во 2004 година. Подкастингот е форма на „Narrowcast“ содржина што во суштина значи дека не е зависна од приходите од реклами како „Емитување“. содржината е, затоа е специфична и има ниша публика. Поради својата специјализирана природа, таа е наменета за оние кои се вистински заинтересирани за тој тип на содржина, што е одлично за онлајн маркетерите бидејќи тие имаат слушатели во публиката кои можеби се на работ на конверзија.На прв поглед, можеби е тешко да се разликуваат функционалноста на подкастот и процесот на пребарување и преземање аудиодатотеки како што се MP3 музички нумери и нивно слушање како што повеќето луѓе го прават веќе многу години. Разликата доаѓа од примената на RSS (Really Simple Syndication) и читачи на храна. RSS е еден вид веб-довод што им овозможува на корисниците пристап до онлајн содржини читливи од компјутер и до ажурирањата. Тоа значи дека наместо да поминува низ процес на пребарување и преземање содржина, содржината ќе дојде до корисниците преку синдикација/претплата.

Започнување: Насока и стратегија на содржината

Најдобар начин да го планирате вашиот сопствен подкаст е да развиете стратегија за содржина. Првиот чекор е да одлучите за темата и темата/ите за вашата емисија. Кога креирате подкаст за поставувањето на вашата е-трговија, треба да разликувате дали вашиот фокус ќе биде на широк спектар на теми или ќе се фокусирате на уникатна тема што има ниша публика. Не мора да имате емисија само за вашиот производ/услуга, туку фокусирајте се на видот на клиенти што ги имате и нивните интереси.

 

Ако продавате опрема на отворено, тогаш наместо да имате шоу само за опремата, која долгорочно ќе биде ограничена во однос на содржината, вашите теми би можеле да се засноваат на различни активности и спортови на отворено, а потоа можете да се провлечете како вашата производите ќе го подобрат искуството на слушателот со активноста што се дискутира. Меѓутоа, за да функционира ова, треба да бидете сигурни дека не само што сте страсни за овие теми туку и сте експерт за истите.Кога ја планирате структурата и форматот на вашите подкасти, императив е да ја планирате должината на секоја епизода и да бидете сигурни дека сите ваши епизоди се приближно во иста временска рамка. Премногу долго и може да ризикувате да ја изгубите публиката поради досада или други одвлекувања, премногу кратки и можеби нема да можете да го спакувате ударот што би сакале во вашата епизода, со што ќе ја изгубите вредноста на содржината.Колку често ќе објавувате нова епизода - дневно, неделно, две недели? Придржувањето до редовна структура и распоред ќе и даде до знаење на вашата публика што да очекува, што е одличен начин да ги задржите слушателите. Продолжете да произведувате и објавувате релевантни содржини за да останете релевантни за вашата публика. Планирањето однапред и набројувањето на содржината за следните 10-20 епизоди ќе гарантира дека нема да наидете на препрека подоцна кога ќе биде потешко да ја промените стратегијата за содржина.

Што ќе ми треба за да го снимам мојот прв подкаст?

Причината зошто е важно однапред да ја планирате вашата стратегија за содржина е тоа што ви дава можност да ја испланирате целата потребна опрема што ќе ви треба за да го снимите и објавите вашиот подкаст. Бидејќи подкастите се исклучиво содржина базирана на аудио, квалитетот на звукот ќе биде императивен фактор. Иако е точно дека во суштина би можеле да ја креирате вашата прва епизода токму сега само со апликацијата за снимање паметен телефон и/или со вашиот лаптоп, сериозно е препорачливо да инвестирате во опрема за снимање со добар квалитет. Ако сте сериозни во врска со поставувањето и на крајот водење на успешен канал за подкаст за вашиот онлајн бизнис, мала инвестиција може да го подобри квалитетот на вашето аудио и тоа, пак, ќе ве натера да изгледате попрофесионално и веродостоен извор на содржина за слушателите. Колку е подобар квалитетот на вашата содржина и аудио, толку повеќе претплатници гледате.

ХАРДВЕР

Тоа е едноставна математика: колку повеќе луѓе треба да се снимаат одеднаш, толку повеќе опрема ќе треба да приклучите за да снимате на вашиот компјутер/уред. Ајде да зборуваме за микрофони. Ако сте соло подкастер, сè што навистина ви треба е микрофон од типот plug and play со USB-кабел за да го прикачите директно на компјутерот.

СОФТВЕР

Во случај на софтвер за снимање и уредување на вашите подкасти, можете само да го користите GarageBand (претходно вчитан на Mac компјутери) или Audacity (се презема за Mac и PC). И двете од овие платформи се бесплатни и директно го зачувуваат вашето аудио како MP3-датотеки, што го олеснува извозот и уредувањето. Ако барате помоќен софтвер кој ви дава целосна автономна контрола, можете да користите Adobe Audition на претплатата на Adobe Creative Cloud (20 американски долари).Што да правам откако ќе се постави сè?Штом ќе се постави компјутерот и ќе се вклучи опремата, се што треба да направите е да притиснете рекорд и да разговарате! Не грижете се дали ќе се зафркавате или ќе се збркате, само направете кратка пауза, правилно повторете ја целата реченица и можете да ги уредите сите грешки за време на постпродукцијата. Кога снимате, обидете се да не звучите премногу вежбано или скриптирано, треба да зборувате со природен, разговорен тек бидејќи тоа е она што ја поврзува публиката со вас и ја одржува заинтересирана. Искрено, никој не сака да слуша мртов глас сличен на робот во целата епизода на вашата подкаст.Подкастингот не е само одличен додаток на вашата актуелна онлајн маркетинг стратегија, туку може да биде самоодржлив модел на приходи сам по себе. Креирањето на содржината на подкаст и маркетингот, исто така, имаат симбиотска врска: сè е за ангажирање на публиката.Започнувањето на сопствен подкаст може да изгледа малку застрашувачки, но се надеваме дека овој водич ви го олесни умот да ги разберете придобивките што може да ги има за вас и вашиот бизнис. Само погледнете ги успешните подкастери во секторот за е-трговија и вниманието што го добива нивниот бренд.

Како да започнете подкаст: издание за е-трговија

Слични објави

Секоја сесија на вашата страница или апликација за е-трговија е запалива. Триењето од кој било број фактори – од перформансите на веб-страниците до лошата навигација, грешките и ирелевантните понуди – може да ја попречат трансакцијата и да ја нарушат лојалноста на брендот. Прочитајте!