Како платформите за електронска трговија можат да се издвојат од конкуренцијата
Со оглед на тоа што повеќето бизниси претпочитаат платформи за е-трговија засновани на SaaS да ја формираат својата онлајн продавница отколку да се определат за решение за сопственост, пазарот на платформата за е-трговија стана крајно конкурентен.
Со цел да напредуваат на овој брз, хиперконкурентен пазар, платформите за е-трговија денес се надминаа од единствената цел - само да им овозможат на деловните субјекти да продаваат производи преку Интернет.
Врвните платформи за е-трговија денес ги вклучуваат сите основни деловни функции, достапни од единствен унифициран интерфејс. Употребата на такви платформи за е-трговија ја подобрува соработката меѓу тим, ја намалува цената за поставување и им овозможува на деловните субјекти побрзо да растат.
Повеќето платформи за електронска трговија ги следат следниве функции на унифициран начин:
-Управување со нарачката и залихите
-Интеграција на портата за плаќање
-Аналитика и известување
-24/7 поддршка на клиенти
Меѓуканална поддршка:
Тековното патување на корисниците на е-трговија се протега низ повеќе канали и уреди. Затоа, клучно е решението за маркетинг што ќе го изберете да го интегрирате, поддржува повеќе рекламни канали како Google, Facebook, Instagram, Amazon и Email.
Брзи лансирање на кампањата:
Започнувањето кампањи низ различни канали е често тежок процес, каде што треба да ги дефинирате групите за реклами, комплети реклами, копија на реклами, таргетирање, креативни реклами и списокот продолжува.
Вие не би сакале вашите трговци да ги поминат овие проблеми. Оттука, треба да побарате маркетинг решение што ги автоматизира сите секојдневни процеси и им овозможува на вашите трговци да ги започнат своите кампањи во 2-3 кликови.
Оптимизации со еден клик:
Вашите трговци се деловно ориентирани луѓе и можеби не се запознаени со нијансите на оптимизирање на кампања за ден-за-ден на Google, Facebook, Instagram и Amazon.
Она што идеално ви треба е решение што им дава на трговците предлози со 1 клик за да ги оптимизираат нивните рекламни кампањи и да ги идентификуваат можностите за раст. Или уште подобро ако може да ги направи сите оптимизации автоматски.
1. Беспрекорно маркетинг искуство за вашите корисници
Секој бизнис што ќе се пријави на вашата платформа за е-трговија има природна прогресија да истражува различни начини на движење сообраќај кон нејзината продавница за штотуку кована копија.
2. Подобрено задржување на клиентите
Обезбедувањето на вашите трговци со беспрекорна интеграција во автоматизацијата, маркетингот и продажбата ќе им помогне да возат повисока рентабилност за нивните продавници и ефикасно да го намалат вашиот удар. Не е лесно да се остави удобноста на интерфејсот 1-прозорец што управува со вашата продавница и вашиот маркетинг.
3. Ви дава конкурентен раб
Понудата на природно интегрирано маркетинг решение ви дава конкурентна предност, бидејќи ниту една од другите платформи за е-трговија не ја нуди во моментов. Дури и да се, тоа не е беспрекорно мајчин и неверојатно едноставен за употреба.
4. Зголемување на вкупните приходи по продавница
Постојат два начина да се разгледа.
На ниво на трговец:
Бидејќи вашите трговци водат поголема продажба преку маркетинг кампањи, можете да остварите дополнителни приходи доколку вашата платформа за е-трговија работи на модел заснован на провизија по продажба.