Како новата трговска технологија ќе влијае на иднината на автомобилската индустрија?

Од купување на цели автомобили преку Интернет, до трансформирање на самото возило во точка на допир што е овозможено со IoT за да понуди услуги за мобилност директно до потрошувачите, автомобилската индустрија е на пропаст на монументална промена.Овде, гледаме како автомобилската индустрија фундаментално се трансформира благодарение на интеграцијата на новата комерцијална технологија и како можете да седнете на возачкото место за да останете пред кривата.

Онлајн купување

Купувањето сè преку Интернет стана толку природно за нас, но сепак автомобилската индустрија заостанува. Тоа е затоа што трансакциите обично не се прават преку веб-страница, туку при посета на салон за дилер. Сепак, според истражувањето, 75% од клиентите се желни да ги пренесат таквите работи во онлајн светот. И некои производители на автомобили почнаа да реагираат.

Сега, прогресивните производители на автомобили повеќе се фокусираат на обезбедување инспиративни и интуитивни кориснички искуства. Потенцијалните клиенти можат да дознаат повеќе информации за автомобилите и да користат сложени конфигуратори за да го склопат својот омилен изглед на интернет. Понатаму, тие исто така можат да закажуваат состаноци за тест возења и да ги разгледаат опциите за финансирање и лизинг - сето тоа од удобноста на домот.

Автомобили поврзани со IoT

Она што порано беше четири тркала и мотор, сега е уред кој се приклучува на Интернет на нештата, испраќајќи и примајќи податоци. Поврзан автомобил е опремен со телематички кутии кои можат да воспостават интернет конекција преку GSM модул - сличен на паметен телефон - и се карактеризира со осум сегменти:

Управување со мобилност: информации за сообраќај, маршрута и паркирање во реално време за брзо, безбедно и на економичен начин да се стигне до дестинација

Трговија: купувајте стоки или услуги додека сте во движење

Управување со возилото: потсетниците за сервисирање и поправка ги намалуваат оперативните трошоци и ја подобруваат леснотијата на користење

Спречување на дефекти: алгоритам за заднина предвидува дефекти и го известува возачот преку телефон, СМС или известување за притисок

Безбедност: го предупредува возачот за надворешни опасности, сензорите спречуваат несреќи да се случат и системите за повикување можат да бараат услуги за итни случаи.

 

 

Трговија во автомобили

 

Замислете како возите дома од работа и одеднаш се сеќавате на нешто што итно треба да го купите. Сега замислете да му кажете на вашиот автомобил што ви треба и да ве упатат до најблиската продавница што го носи...со вашиот автомобил. Не, ова не е во научно-фантастичен филм; ова е она што се случува во моментов. Со поврзан автомобил, возачите сега имаат дигитален батлер на дофат на раката.

 

Користејќи ги вградените гласовни интерфејси како што е Amazon Echo, патниците можат да комуницираат со апликации и услуги, да завршат купување, да нарачуваат храна однапред од нивниот омилен ресторан, да бараат место за паркирање и да ја проверат утрешната временска прогноза. Поврзаните автомобили можат да бараат и блиски бензински пумпи и да плаќаат преку контролната табла - а можноста да се плати преку контролната табла отвора сосема нови можности да платите за работи со вашиот автомобил. За електричните автомобили, возачите можат да бараат блиска станица за полнење и да ги дадат соодветните информации за да платат и да го наполнат својот автомобил.

Како новата трговска технологија ќе влијае на иднината на автомобилската индустрија?

Слични објави

Рекламирањето на Google Adwords PPC (плаќање по клик) е најдобриот начин да го ставите вашиот производ пред потенцијалните клиенти кои бараат слични производи. Прочитајте!
Со цел да се исполнат очекувањата на клиентите, B2B производителите планираат да ја забрзаат својата дигитална трансформација оваа година. Прочитајте!