Како новата трговска технологија ќе влијае на иднината на автомобилската индустрија?

Од купување на цели автомобили преку Интернет, до трансформирање на самото возило во точка на допир што е овозможено со IoT за да понуди услуги за мобилност директно до потрошувачите, автомобилската индустрија е на пропаст на монументална промена.Овде, гледаме како автомобилската индустрија фундаментално се трансформира благодарение на интеграцијата на новата комерцијална технологија и како можете да седнете на возачкото место за да останете пред кривата.

Онлајн купување

Купувањето сè преку Интернет стана толку природно за нас, но сепак автомобилската индустрија заостанува. Тоа е затоа што трансакциите обично не се прават преку веб-страница, туку при посета на салон за дилер. Сепак, според истражувањето, 75% од клиентите се желни да ги пренесат таквите работи во онлајн светот. И некои производители на автомобили почнаа да реагираат.

Сега, прогресивните производители на автомобили повеќе се фокусираат на обезбедување инспиративни и интуитивни кориснички искуства. Потенцијалните клиенти можат да дознаат повеќе информации за автомобилите и да користат сложени конфигуратори за да го склопат својот омилен изглед на интернет. Понатаму, тие исто така можат да закажуваат состаноци за тест возења и да ги разгледаат опциите за финансирање и лизинг - сето тоа од удобноста на домот.

Автомобили поврзани со IoT

Она што порано беше четири тркала и мотор, сега е уред кој се приклучува на Интернет на нештата, испраќајќи и примајќи податоци. Поврзан автомобил е опремен со телематички кутии кои можат да воспостават интернет конекција преку GSM модул - сличен на паметен телефон - и се карактеризира со осум сегменти:

Управување со мобилност: информации за сообраќај, маршрута и паркирање во реално време за брзо, безбедно и на економичен начин да се стигне до дестинација

Трговија: купувајте стоки или услуги додека сте во движење

Управување со возилото: потсетниците за сервисирање и поправка ги намалуваат оперативните трошоци и ја подобруваат леснотијата на користење

Спречување на дефекти: алгоритам за заднина предвидува дефекти и го известува возачот преку телефон, СМС или известување за притисок

Безбедност: го предупредува возачот за надворешни опасности, сензорите спречуваат несреќи да се случат и системите за повикување можат да бараат услуги за итни случаи.

 

 

Трговија во автомобили

 

Замислете како возите дома од работа и одеднаш се сеќавате на нешто што итно треба да го купите. Сега замислете да му кажете на вашиот автомобил што ви треба и да ве упатат до најблиската продавница што го носи...со вашиот автомобил. Не, ова не е во научно-фантастичен филм; ова е она што се случува во моментов. Со поврзан автомобил, возачите сега имаат дигитален батлер на дофат на раката.

 

Користејќи ги вградените гласовни интерфејси како што е Amazon Echo, патниците можат да комуницираат со апликации и услуги, да завршат купување, да нарачуваат храна однапред од нивниот омилен ресторан, да бараат место за паркирање и да ја проверат утрешната временска прогноза. Поврзаните автомобили можат да бараат и блиски бензински пумпи и да плаќаат преку контролната табла - а можноста да се плати преку контролната табла отвора сосема нови можности да платите за работи со вашиот автомобил. За електричните автомобили, возачите можат да бараат блиска станица за полнење и да ги дадат соодветните информации за да платат и да го наполнат својот автомобил.

Како новата трговска технологија ќе влијае на иднината на автомобилската индустрија?

Слични објави

Терминот „социјално дистанцирање“ првично беше популаризиран на почетокот на избувнувањето на СОВИД-19 за да не поттикне да го дадеме нашиот дел во запирање на ширењето на вирусот со тоа што ќе останеме дома и ќе избегнуваме групни собири. Прочитајте!