Кои се најзначајни начини на комуникации со клиентите на друштвените мрежи?
Старата поговорка „Клиентот е секогаш во право“ никогаш не била порелевантна. Со толку многу начини на кои потрошувачите можат да комуницираат со бизнисот деновиве, брендовите треба да бидат на својот врв и да осигурат дека нивната база на клиенти е задоволна од производите и услугите.
Од прегледите на потрошувачите до интеракциите на социјалните мрежи, клиентите се на само неколку кликови од вас. Затоа, вашата компанија мора да биде во тек со најновите методи на комуникација со клиентите со цел да им обезбеди на клиентите сеопфатно искуство со брендот.
Прегледи на потрошувачи
Усната комуникација одамна е важна компонента за раст на брендот. Денес, со толку многу начини за комуникација едни со други, прегледите на потрошувачите се уште поважни во современиот маркетинг.
Скоро 90% од брендовите B2B и B2C веруваат дека изјавите на клиентите и студиите на случаи се најефективните тактики за маркетинг на содржини. Тешко е да се замисли подобро рекламирање и сертифицирање за вашиот бренд отколку луѓето што ги трошат своите пари за да го користат вашиот производ или услуга.
Разговорниот маркетинг
Разговорниот маркетинг го персонализира пристапот кон деловното работење преку Интернет, насочувајќи ги клиентите преку продажбата, оставајќи едно клучно прашање истовремено, обично со помош на чат-ботови.
Со автоматизирање на прашања засновани врз одговорот на клиентите, разговорниот маркетинг им овозможува на заинтересираните клиенти на побрз начин да стигнат до местото каде што сакаат.
Водичи за самопомош
Клиентите стануваат сè понезависни, особено со зголемувањето на пристапот до информации. Доколку можат да најдат решение без директно да контактираат со брендот, најверојатно ќе го сторат тоа.
75% од луѓето велат дека брзината е важен фактор во искуството на клиентите, а решенијата за самопомош заштедуваат време. Обезбедувањето алатки за поддршка на Интернет значително ќе ја подобри вашата комуникација со потрошувачите.
Содржина генерирана од корисник
Содржината генерирана од корисник е идеален метод за зајакнување на ангажманот на социјалните мрежи благодарение на неговата инклузивност. Со оглед на тоа што 79% од луѓето тврдат дека содржината генерирана од корисници има влијание врз одлуката за купување, јасно е дека ова е еден од најмоќните методи за комуникација со клиентите.
Не само што им овозможува да го искажат своето мислење, туку исто така ги прави да се чувствуваат како да се дел од бренд. Ова чувство на припадност ја зголемува лојалноста на клиентот и обично резултира со подобрена суштина. Како маркетинг, добивате и многу содржина од корисници што може да биде корисна за вашата марка.
Услуги на клиентите
Иако некои потрошувачи бараат решенија за кои не е потребна помош од клиенти, сепак таа игра важна улога во комуникацијата. Многу брендови треба да комуницираат со потрошувачите во ситуации кога решенијата за самопомош не можат да дадат одговор и да го решат проблемот.
Социјалните мрежи станаа клучни платформи за прашања на потрошувачите по бренд, а 66% од клиентите изјавуваат дека брзината на одговор е клучен услов за нив. Да се има член на тимот задолжен да одговара на прашања на социјалните мрежи помага да се создаде полична врска со потрошувачите и им дава на луѓето да знаат дека разговараат со вистинска личност, а не со безлична корпоративна марка.
Статистика за комуникација со клиенти
Еве неколку статистички податоци кои потенцираат колку е потребно да имате ефективна комуникација со клиенти и да бидете во тек со трендовите:
- Од 2020 година, разговорниот маркетинг е препознаен како канал за приходи во маркетингот B2B и B2C
- Предвидувањата велат дека персонализацијата на пристапот на потрошувачот ќе биде следниот голем тренд на маркетинг (29%)
- Маркетингот на содржината чини 62% помалку од традиционалниот маркетинг
- 33% од луѓето сè уште користат е-пошта за да комуницираат со компании
Кога станува збор за ботови за разговор, 86% од луѓето уживаат да ги користат