Кои се зборовите што ги продаваат?
Основното оружје за претворање на потенцијалните клиенти во лојални се зборовите. Затоа тие се важни во светот на продажбата. Како оние што продаваат ги пренесуваат своите пораки и начинот на комуникација е од фундаментално значење за продажбата, без разлика дали станува збор за контакт лице в лице или интеракција со клиентите преку социјалните мрежи или други онлајн алатки.
Weивееме во свет во кој преовладува визуелната содржина, и фотографијата и видеото, тоа е факт. Но, добро размислете пред да замавнете со главата за значењето на напишаниот и изговорениот збор - дали често гледате фотографија без текст и видео без звук?
1. Вие / Вие
Никогаш не зборувате за себе и за вашата компанија, зборувате за вашата публика. Ако само се пофалите, вашата компанија или вашиот производ, потенцијалните клиенти ќе ви го свртат грбот. Особено ако користите ваков вид комуникација за вашата онлајн изведба. Секогаш знаете една работа - наместо да зборувате за вашата компанија, зборувајте за вашата публика, вашите постојни или потенцијални клиенти. И клучното правило: Вие сте тука заради нив, а не тие заради вас.
2. Вредност
Да се вратиме на точката број 1. Заборавете на приказната за функционалноста на вашите производи и услуги, наместо да зборувате за вредноста што овој производ или услуга може да ја има за вашата целна група.
3. Направете наместо да пробате
„Willе сториме“ наместо „пробаме“ е она што ги остава потенцијалните купувачи без здив. Но, не ветувајте по секоја цена дека можете да направите нешто и дека реалноста е малку поинаква. Бидете секогаш искрени.
4. Или
Кога или се користи, вие веднаш давате повеќе опции. Луѓето обожаваат кога имаат избор. Ако им дадете повеќе опции, најверојатно ќе се одлучат за повеќе од една.
5. Замислете ...
Одличен збор за стимулирање на имагинацијата. Ако успеете да ја охрабрите вашата целна група како потенцијални клиенти да фантазираат и замислуваат, верувајте дека работите одлична работа.
6. Име
Обраќањето по име е особено важно за е-пошта маркетинг. Персонализацијата на содржината е важна за секоја интеракција со клиентите и станува сè поважна на социјалните мрежи, што значително ќе се покаже во 2018 година, кога Фејсбук Месинџер за бизнис ќе стане сè поважен.