Ретаргетирање на клиенти: Како можете да допрете до некој што не е на вашата листа на е-пошта?

Прашање

Кои се најдобрите начини за пренасочување на клиентите по купувањето? Знам дека купиле од мене и што купиле, но исто така можам да видам дека моите клиенти не се одлучуваат за мојот билтен или ме следат на социјалните мрежи. Какви видови стратегии треба да гледам за да комуницирам со нив и да поттикнам повторени купувања?

Одговор

Клиентот кој веќе купил еден од вашите производи го потврдил својот интерес и се додека ги исполнувате дадените ветувања, постои реална шанса да размислат за повторна посета. Но, како што забележавте, не секој клиент го прави следниот чекор неопходен за да останете во контакт.Кога тоа ќе се случи, не се губи сета надеж. Ретаргетирањето е стратегија за платени реклами што ви овозможува да прикажувате реклами на различни платформи на луѓе кои веќе ја посетиле вашата веб-страница, сè додека ги имате поставените вистински механизми за следење. Можете да изберете ретаргетирање врз основа на она што некој го направил на вашата страница, вклучително и прикажување реклами само на луѓе кои извршиле купување.

Користете реклами за да создадете публика

Кога сакате да ги поттикнете луѓето повторно да купуваат од вашата продавница, може да биде лесно да се фокусирате на единствената цел: да добиете повеќе продажби. Сепак, има многу што можете да направите за да ги пренасочите вашите купувачи порано во процесот на купување

Има многу што можете да направите за да ги пренасочите вашите купувачи на почетокот на процесот на купување.Можете лесно да ги идентификувате сите што извршиле нарачка ако имате Facebook Pixel на вашата страница, без потреба да се потпирате на адресата на е-пошта што ја користеле за да го завршат нивното купување. Оттаму, можете да поставите реклама на Facebook потсетувајќи ги дека вашиот билтен е одличен начин да останете во контакт.Спарувањето на овие напори е она што е познато како кампања со повеќе допири, каде што комуницирате конзистентна порака до целниот клиент преку различни точки на допир. Ако претходно не сте објавиле платена реклама, можете да ја поедноставите вашата прва кампања за ретаргетирање со преземање на следните чекори (или користејќи врвка за чевли, што го автоматизира овој процес за вас).

 

Кога испраќате кампања за е-пошта, преведете ја содржината за да одговара на форматот на реклама на Facebook или Instagram

Поставете ја вашата нова реклама да се прикажува веднаш по излегувањето на е-поштата и тестирајте како функционира на различна публика

Ако сакате да ја погодите само вашата листа на е-пошта со реклама за ретаргетирање, можете да ја прикачите листата на е-пошта на вашата рекламна платформа, а ако тие користат иста е-пошта на двете места, можете да ја прикажете рекламата директно на нив

Можете исто така да ја насочите рекламата кон сите претходни купувачи ако користите Facebook Pixel.Вашиот најдобар извор на учење ќе дојде од внесување малку кожа во играта и всушност прикажување на неколку реклами. Време е да го погледнете буџетот на вашиот бизнис за да ги разберете вашите профитни маржи. Во едноставни термини, вашата профитна маржа е вашата продажна цена, минус сите трошоци што ги правите за производство на производот. Тоа може да вклучува:

-Фиксни трошоци, како што се вашите сметки за интернет, хостинг и мобилен телефон

-Променливи трошоци, како што се трошоците за материјали за создавање на вашите производи

-Еднократни трошоци, како лаптоп или камера

Кога ќе почнете да прикажувате платени реклами, додавате променлив трошок во комбинацијата. Важно е да ги знаете вашите броеви однапред за да можете да се осигурате дека нема да продавате со загуба.

Ретаргетирање на клиенти: Како можете да допрете до некој што не е на вашата листа на е-пошта?

Слични објави

Интеграциите на е-трговија се од суштинско значење кога станува збор за водење на сопствен онлајн бизнис. Тие можат да му помогнат на вашиот бизнис да стане порационализиран во неговите процеси и затоа, поуспешен. Прочитајте!