Маркетинг по електронска пошта за е-трговија: три е-пошта што ви требаат
Ако сфатите како што треба, маркетингот преку е-трговија по е-пошта може да оствари повеќе од 30% од приходите на вашата онлајн продавница. Започнувањето може да биде застрашувачко, но штом започнете да испраќате е-пошта, резултатите зборуваат сами за себе.
01. Е-пошта за добредојде
Јеее! Некој само се претплати на списокот за маркетинг по е-пошта на вашата веб-страница (се надевам преку прозорецот за добредојде).
Што е неверојатно затоа што во 2020 година Приви откри дека во просек, за секоја адреса за е-пошта што ќе ја додадете на вашата листа, треба да очекувате да потрошат 33 УСД со вашиот бизнис. И тоа е за повеќе од 16 долари за контакт во 2019 година. Што значи, списокот за маркетинг по е-пошта станува само повреден
Или можеби тие само се придружија на вашата листа за да бидат во тек со најавите за нови производи, продажбата и сите други новости што може да ги споделите.
Без оглед на сè, треба да испратите автоматска е-пошта за да ги пречекате овие нови претплатници во вашиот бизнис.
02. Е-пошта за напуштената кошничка
70% од количките за купување преку Интернет се напуштени. Што е лудо, знам. Но, тоа исто така значи дека има огромна можност да користите напуштена е-пошта за колички (или серии) за да заштедите некои од нив и да ја зголемите продажбата за вашата продавница.
И, откривме дека за секоја е-пошта во вашата серија, треба да очекувате да вратите 3-4% од напуштените колички. Што е искрено неверојатно.
И оваа точна игротека може да ви помогне да стигнете таму.
03. Е-пошта за набавка
Нема подобро чувство од тоа да добиете продажба. Но, купувањето преку Интернет има многу повеќе од е-поштата за потврда за нарачката. Тоа е дадено. Но, како можете да ги претворите овие е-пошта за следење на трансакциите во предност што ќе го развива вашиот бизнис и ќе ви помогне да се истакнете?
Полесно е отколку што може да мислите ... затоа што толку многу деловни активности за електронска трговија не одвојуваат време да ги постават.
Има толку многу што можете да направите откако ќе ја постигнете таа продажба за да го одржувате разговорот и да ги разгорите клиентите уште повеќе за нивното купување.
Толку многу мрежни бизниси ја прават таа грешка кога се започнуваат. Но, реалноста е дека вашите автоматски е-пошта работат повеќе за вашиот бизнис отколку што работат вашите билтени. Тие се на 24/7.
Спиење? Излегуваат Правејќи ја многу потребната пауза? Да, тие сè уште излегуваат. Без оглед што правите или во кое време од денот, овие 3 типа на автоматски е-пошта работат за вас. Тие се како да имате дополнителен вработен за вашиот бизнис.