Водете повеќе продажби за е-трговија со разговор во живо без да бидете заробени на вашето биро

Ако водите мала операција за е-трговија, знаете колку е важно да го претворите секој посетител во повторен клиент. Во светот налокалните продавници, тоа би го постигнале во голем дел преку лични допири кои прават секој посетител да се чувствува како ВИП: поздрав пред врата, стручни мислења во реално време за стилот и кондицијата итн.Можете да испорачате слични лични допири на интернет со користење на алатка за комуникација во реално време како разговор во живо. Според истражувањето на Форестер, клиентите кои се впуштаат во разговор во живо со бизнис имаат 2,8 пати поголеми шанси да завршат купување.Но, ако водите мала онлајн продавница, веројатно нема да можете да управувате со канал за разговор повеќе од неколку часа неделно. Дали е тоа доволно за да се направи разлика?

Вработени во вашиот врвен сообраќај

Исто како што продавницата од тули и малтер би донела дополнителни службеници за продажба за викенди и празници, вие сакате да бидете достапни на разговор кога вашата онлајн продавница е најпрометна. Можете да добиете детален преглед на вашите шеми на сообраќај со додавање на Google Analytics на веб-страницата на вашата продавница; повеќето платформи за е-трговија, вклучително и Shopify, исто така доаѓаат со некои вградени аналитички алатки кои ќе ви дадат добар преглед на врвовите и долините.Кога ќе бидете подготвени да започнете разговор, изберете смена од 1 до 2 часа за време на едно од вашите периоди на најголем сообраќај. Бидете сигурни да обрнете внимание на тоа колку разговори добивате и колку од нив се продуктивни (дали дадовте корисни информации што го придвижија посетителот поблиску до купување?) Во текот на месец или два, експериментирајте со разговор за време на различни високи сообраќајни прозорци. На крајот, ќе усовршите неколку ударни времиња за да бидете достапни на разговор.

Контролирајте кој го гледа вашето поле за разговор

Вашиот софтвер за разговор во живо треба да ви даде значителна контрола врз тоа кога и како копчето „Кликни за разговор“ и прозорецот за разговор се прикажуваат на вашата веб-локација. Осигурајте се дека можете да ја прикажете и сокриете опцијата за разговор и да испраќате автоматизирани честитки, врз основа на критериуми како на која страница е посетителот, времето што го поминал во прелистување и нивната локација (врз основа на IP адресата). Ако не можете да го постигнете ова со вашата моментална алатка, погледнете во префрлување на провајдери на софтвер; способностите за таргетирање ќе бидат клучни за вашиот успех како мал тим.Започнете со криење на опцијата за разговор насекаде на вашиот сајт, а потоа приспособете ги правилата и поставките за да се прикаже стратешки. На пример, можеби ќе сакате да:

-Прикажувајте ја опцијата за разговор само во важни моменти од текот на купувањето, на пр., кога посетителот ја гледа својата количка за купување

-Прикажувајте ја опцијата за разговор само на страниците на производите или наскоро на страниците што прикажуваат нови производи или бестселери

-Проширете го прозорецот за разговор и испратете краток поздрав 20-30 секунди откако нов посетител ќе слета на вашата страница

-Нагласете го квалитетот пред квантитетот

Како сопственик на мал бизнис, не ви недостасува само времето. Вашата ментална енергија е исто така скапоцен ресурс. Ништо нема да ви го исцрпи мозокот побрзо од обидот да жонглирате со десетина разговори во исто време, затоа не одете таму! Ќе му служите на вашиот бизнис подобро со обезбедување извонредна услуга на еден посетител (и затворање на таа една продажба) отколку со испраќање одговори со еден збор до дванаесет.За да избегнете преоптоварување, конфигурирајте го софтверот за разговор автоматски да го крие вашето поле за разговор откако ќе постигнете одреден број истовремени разговори; нашиот тим има пет по лице. И никогаш не двоумете се да го скриете разговорот рачно ако наидете на посетител кој бара многу, ви треба време да истражите производ или нарачка или едноставно се чувствувате како да можете да искористите пауза.

Од разговор до конверзија

За мал тим за е-трговија кој сака да ги максимизира конверзиите и да поттикне повторени купувања, разговорот во живо може да биде неверојатно моќна алатка. Ако сте биле нервозни за додавање поле за разговор на вашата страница во минатото, пробајте ги овие предлози. Потребно е само малку планирање и стратегија за да се чувствувате целосно под контрола и да започнете да затворате повеќе продажби.

Водете повеќе продажби за е-трговија со разговор во живо без да бидете заробени на вашето биро

Слични објави

Во последниве години, дигиталната трансформација премина од главна реклама во организациска неопходност. Прочитајте!
Од проверка на залиха до прегледување на деталите за нарачката и опциите за испорака, како и подигање, пакување и етикетирање, многу работа се случува зад сцената кога ќе ја предадете нарачката на превозникот или ќе ја доставите локално. Како што обемот на вашата нарачка се зголемува и вашиот бизнис станува покомплексен, може да стане уште потешко да се управува. Прочитајте!