Маркетинг за е-трговија: Преглед и основни стратегии за поголема продажба
Без разлика дали вашата понуда е стоковен производ или високо приспособена услуга, доколку продавате онлајн, ефективниот маркетинг за е-трговија е значаен фактор за успехот на вашиот бизнис.
Што е маркетинг на е-трговија?
Маркетингот за е-трговија се состои од најдобри практики за поттикнување на онлајн продажбата за секој бизнис. Ги проширува и прилагодува суштинските работи на маркетингот - промовирање и продавање производи или услуги - на дигиталните канали. Маркетингот за е-трговија само расте во важност бидејќи купувањето преку Интернет продолжува да се здобива со популарност: во 2020 година, американските потрошувачи потрошија повеќе од 861 милијарда долари на интернет, што е за 44% повеќе во споредба со 2019 година, според студијата на истражувачот Digital Commerce 360, која исто така предвидува уште еден значителен скок во процентот на продажба што доаѓа преку каналите за е-трговија за 2021 година.
Маркетингот за е-трговија е холистичка практика која вклучува истражување на купувачот, рекламирање и оптимизација на веб-страниците, меѓу другите активности. Кога работите на вашата стратегија, земете ги предвид „четирите P“ на маркетингот: производ, место, цена и промоција.
Видови на е-трговија маркетинг
Постојат многу видови на е-трговија маркетинг. За да успеете, мора да го ставите вашиот производ или понуда пред вистинската публика во вистинско време. Идејата е да изградите препознатливост на брендот и да му помогнете на вашиот целен клиент да препознае желба или потреба што вашиот производ или услуга може да ги реши.
Еве примери на видови на маркетинг за е-трговија кои ќе ви помогнат да ја достигнете таа цел:
Маркетинг на социјални медиуми: Стратегиите за маркетинг на социјалните медиуми користат социјални мрежи како Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest или TikTok, меѓу другите. Успехот бара објавување на ваша содржина и ангажирање со постоечките и потенцијалните клиенти. Не заборавајте на LinkedIn како B2B канал за социјален маркетинг - четири од пет корисници на LinkedIn помагаат во донесувањето деловни одлуки.
Инфлуенсер маркетинг: Партнерството со луѓе и брендови со големи следбеници на интернет може да ја засили пораката на вашиот бренд. На пример, брендовите за облека, храна или пијалоци може да платат за значајна сметка на Инстаграм за да ги покажат своите производи.
Маркетинг со содржина: Маркетингот со содржина е стратегија за создавање на ваши корисни блог постови, написи, видеа или подкасти за да се забавува и едуцира вашата публика. Квалитетната, влијателна содржина е корисна, ја покажува вашата експертиза, го разубавува вашиот бренд и ја поттикнува продажбата. Ако креирате корисна содржина, таа може да биде споделена и упатена од други веб-локации.
Маркетинг преку е-пошта: маркетарите за е-пошта користат е-пошта за да се вклучат со вашата публика и да ја поттикнат продажбата. Оваа стратегија бара грижа - не сакате примателите на вашите е-пошта да го притиснат копчето за спам и да ризикуваат вашите пораки да не слетаат во сандачињата.
Локален маркетинг: Локалниот маркетинг го оптимизира вашиот бизнис за да се прикаже во резултатите од локалното пребарување. Тоа ве става во главна позиција на апликации како Google Maps, Yelp или TripAdvisor и може да ги донесе локалните жители или туристите пред вашата врата. Пазарџиите, исто така, може да најдат добар успех во ангажирањето со локалните медиуми.
Маркетинг на пребарувачот: Маркетинг на пребарувачот (SEM) е стратегија која бара оптимизирање на содржината на вашата веб-локација за да стигне високо во резултатите од пребарувањето. Иако е тешко да се изврши, SEM може да доведе до голем сообраќај до вашата веб-страница без потреба да плаќате за рекламирање. Затоа експертите за оптимизација на пребарувачите (SEO) се толку барани.
Изградете стратегија за маркетинг за е-трговија
Сега кога имате идеја за тоа што подразбира маркетингот за е-трговија, разгледајте ги овие чекори за да изградите своја успешна стратегија:
Разберете ја вашата целна публика: Започнете со правење анализа на клиентите. Кој ќе го најде вашиот производ или услуга најкорисен? Размислете за развој на маркетиншка личност - односно е целосно обработен профил на вашиот идеален клиент - за да помогнете да го насочите вашиот план.
Определете каде вашите клиенти поминуваат време на интернет: Откако ќе ја разберете вашата публика, можете да сфатите каде го поминуваат времето на интернет. Без разлика дали тоа е социјална мрежа, апликација за игри или друг тип на веб-локација, тоа е добро место за насочување на маркетинг напорите.
Создадете привлечна веб-страница: Кога некој ќе слета на вашата веб-локација, не сакате веднаш да замине. „Стапката на отскокнување“ е KPI што го пресметува бројот на посетители кои ја напуштаат вашата страница речиси веднаш во споредба со бројот што остануваат наоколу. Правејќи ја вашата страница едукативна, забавна и/или корисна ќе ги задржи корисниците и ќе ги охрабри да се вратат за идни посети.
Оптимизирајте за продажба: ако некој најде објава на блог на вашата страница, тоа не мора да биде сè за вашиот производ. Всушност, принципот на маркетингот со содржина е дека тој не треба да биде промотивен. Сепак, треба да има некаде на страницата каде што посетителот може да се пријави за да се претплати на список, да добие турнеја со производот или да кликнете на копчето за купување. Направете го процесот природен и размислете да понудите награда, како бесплатна испорака или некоја премиум содржина во замена за адреса на е-пошта.
Олеснете го купувањето: кога некој сака да се провери, вашата количка треба само да работи и да прифати различни начини на плаќање при првиот обид. Збунувачките или слабо изградените процеси на наплата изгубија многу продажби. Не сакате долари да одат кај конкурент затоа што некој не може да сфати како да плати. Кога купувачите ќе ги напуштат своите колички, вашата платформа за е-трговија треба да ви овозможи да преземете акција, како на пример да им испратите купон за производот што го размислуваа, а е валиден за ограничено време или да следите маркетинг кампања капка по капка што испраќа низа е-пошта додека купувачот не го заврши купувањето.