Управување со нарачката и исполнување на ниво со мобилен телефон

Управувањето и исполнувањето на нарачките може да биде аспект кој одзема многу време за водење на растечки бизнис за е-трговија.

Од проверка на залиха до прегледување на деталите за нарачката и опциите за испорака, како и подигање, пакување и етикетирање, многу работа се случува зад сцената кога ќе ја предадете нарачката на превозникот или ќе ја доставите локално. Како што обемот на вашата нарачка се зголемува и вашиот бизнис станува покомплексен, може да стане уште потешко да се управува.

 Не само што оваа работа е досадна, туку бара да бидете на нозе и физички да се движите наоколу. Треба да бидете во можност да го проверите залихата од подот на магацинот (или каде и да складирате инвентар) и да го доведете до местото каде што подготвувате нарачки за испорака.

1. Користете го скенерот за баркодови за да чувате точна бројка на залихи

За да ја исполните вашата обврска за исполнување на нарачката, треба да имате при рака точниот износ на залиха. Вистината на предметот е дека производите може да се скршат, да исчезнат или да бидат погрешно пресметани.

 

Најдобра практика за да се обезбеди точност на залихите е да се спроведуваат редовни залихи, обично околу еднаш или двапати месечно. Земањето залихи е практика на управување со малопродажба за правење залихи на тековниот залихи што го имате при рака. Овој процес бара проверка на залихите од ѕид до ѕид и проверка на количината на артикли.

2. Следете ги дојдовните нарачки во секое време, каде било

Како зафатен претприемач, тешко е да бидете на вашето биро 24/7 надгледувајќи ја продажбата и нарачките. Мобилната апликација на Shopify го олеснува следењето на дојдовните нарачки, за да можете да останете на врвот на вашиот бизнис без разлика каде сте.

 Додека ги следите нарачките што пристигнуваат на вашиот телефон, можете подобро да дадете приоритет и да ги планирате вашите прозорци за исполнување. На пример, ако имате голем обем на нарачки, можеби ќе сакате да посветите неколку часа следниот ден за да ги исполните тие нарачки. Од друга страна, ако имате само неколку нарачки, можеби ќе ви биде подобро да работите на други работи и да чекате додека не се исполнат повеќе нарачки пред да ги исполните.

 Она што е исто така одлично во врска со ова е што можете да започнете да ги организирате вашите нарачки како што доаѓаат. Секој трговец поинаку дава приоритет и ги организира своите нарачки. Некои трговци користат ознаки или белешки за да додадат повеќе информации за нивните нарачки. Тие дури може да означат член на персоналот кој ќе ги исполнува нарачките во нивно име. Некои вообичаени практики се да се даде приоритет врз основа на датумот на нарачката (од најстарото до најновото), начинот на испорака (локален наспроти забрзан наспроти стандарден), вредноста на нарачката (највисока до најниска), типот на производот, локацијата во магацинот, барањата за пакување или сегментот на клиентите.

3. Масовно исполнувајте ги нарачките од каде и да складирате инвентар

Важно е да бидете во движење при броењето и управувањето со залихите, но ви треба и физички простор кога станува збор за подигање, пакување и етикетирање на вашите нарачки за испорака. Мобилната апликација на Shopify ви дава флексибилност да исполнувате многу нарачки во исто време.

 

Кога ќе бидете подготвени да исполните сет на нарачки, користете ја мобилната апликација Shopify за масовно да ја изберете групата нарачки што сакате да ги исполните прво. Како што споменавме претходно, ова може да се заснова на датумот на нарачката, типот на производот или локацијата во вашиот магацин, барањата за пакување, начинот на испорака, вредноста на нарачката или сегментацијата на клиентите. Без оглед на системот за групирање и приоритизација што го користите, целта е да се исполнат повеќе нарачки со слични квалитети одеднаш, наместо да се поминува низ секоја поединечна нарачка една по една.

 

Откако ќе ја изберете вашата група на нарачки, отпечатете ги на големо ливчињата за пакување директно од вашиот телефон. Овие ливчиња за пакување ги имаат сите детали за тоа кои производи треба да се исполнат и испорачаат и може да се користат за собирање на залихите потребни за вашите нарачки.

Соопштувањето на брзината на испорака со вашите клиенти при наплата може да помогне да се подобри конверзијата на количката, да се обезбеди јасност и транспарентност и да се зголеми довербата на потрошувачите.

Управување со нарачката и исполнување на ниво со мобилен телефон

Слични објави

Планирањето на деловниот систем е стратегија која повикува на евалуација и структуирање на платформа за обработка на информации во текот на деловното работење. Прочитајте!