Зошто вашите маркетинг кампањи за е-пошта не успеваат да донесат резултати?

Нема сомнение дека социјалните медиуми добија широка популарност и станаа суштински дел од дигиталниот маркетинг. Како што е кажано, маркетингот преку е-пошта продолжува да ја држи својата земја. Употребата на е-пошта постојано расте, со околу 3,9 милијарди е-пошта сметки во светот. Значи, потценувањето на потенцијалот на е-пошта маркетингот не би било ништо помалку од штетно за вашиот бизнис. Маркетингот преку е-пошта овозможува вашиот бизнис да достигне глобална публика на рентабилен начин. Сепак, лошо планираната маркетинг кампања за е-пошта може да ги избрка клиентите и да стане скапа. Во оваа објава, сумираме некои вообичаени грешки во маркетингот преку е-пошта што може да ја чинат вашата организација драгоцено време, ресурси и клиенти. Ајде да почнеме. Лошо подредени линии на тема Луѓето добиваат неколку пораки секој ден. Целиот напор што го вложувате во маркетинг кампања нема да биде ништо ако примателите не се ни мачат да ги отворат вашите е-пошта. Како да направите вашите е-пошта да се истакнат во преполното сандаче? Привлекување внимание и атрактивна тема е од клучно значење за да се поттикнат претплатниците да кликнат на вашите е-пошта. Треба да ги одржувате линиите на темата кратки, но сепак привлечни. Сепак, воздржете се од користење на тематски линии за кликнување што вашите претплатници може да ги разочараат.

Не испраќање е-пошта за добредојде

 Еден клиент покажал интерес за вашиот бизнис поминувајќи низ проблемите да се регистрира за вашата листа на е-пошта. Ова е вашата шанса да воспоставите врска со вашите нови претплатници. Наместо да молчите на радио, погрижете се веднаш да испратите е-пошта за добредојде до секој претплатник. Вашиот бизнис е свеж во умот на новиот претплатник. Искористете ја оваа можност максимално со испраќање е-пошта за добредојде што ги запознава претплатниците со вашиот бренд и им дава идеја што да очекуваат од вашите претстојни е-пошта.

Нејасен повик за акција

Нејасниот повик за акција е нешто што може да ја сведе целата ваша напорна работа на ништо. Еден претплатник се потруди да ја отвори и помине вашата е-пошта. Сега што? Без јасна CTA, вашите кампањи за е-пошта нема да успеат да ги постигнат вашите маркетинг цели. Без разлика дали сакате читателите да го споделат вашиот блог или да се упатат на вашата веб-страница за да го завршат купувањето, мора да вклучите јасна CTA што е лесно да се забележи. Занемарување на A/B тестирањето Дали се борите да откриете какви е-пораки ќе резонираат кај вашата публика? Наместо да се прашувате, можете лесно да споредувате различни е-пошта со помош на A/B тестирање.

Комплициран лист за пријавување

 Проверете го бројот на прашања што ги поставувате во вашиот лист за пријавување. Дали сите тие се навистина важни? Комплицираниот лист за пријавување може негативно да влијае на вашите шанси за освојување нови претплатници. Чувајте го вашиот лист за пријавување што е можно поедноставен. Посетителите треба да можат да го пополнат формуларот без премногу мака. Продажна содржина Иако основната линија за е-пошта маркетинг ја поттикнува продажбата за вашиот бизнис, не можете да ги пакувате вашите е-пошта со тој начин на размислување. Исклучивото испраќање промотивна содржина може да ви даде е-пошта означени како спам, па дури и да ги зголеми стапките за отпишување.

Зошто вашите маркетинг кампањи за е-пошта не успеваат да донесат резултати?

Слични објави

Кои се најдобрите начини за пренасочување на клиентите по купувањето? Знам дека купиле од мене и што купиле, но исто така можам да видам дека моите клиенти не се одлучуваат за мојот билтен или ме следат на социјалните мрежи. Прочитајте!