Што точно значи КОВИД-19 за онлајн купување и деловно работење преку е-трговија

Што точно значи КОВИД-19 за онлајн купување и деловно работење преку е-трговија

Со воведувањето владини мерки за ограничување на движењето како последица на пандемијата КОВИД-19, дојде до промена во однесувањето на клиентот - од офлајн во онлајн купување, од планирање до панично купување, од различни производи до основна храна. Меѓу другото, до првите онлајн нарачки за некои.

 

Се поставува прашањето - дали купувањето преку Интернет ќе стане наша нова дневна рутина по укинувањето на вонредната состојба?

И иако може да се каже дека е-трговијата во Србија имаше своја нагорна патека во претходните години, ситуацијата во која се наоѓаме значително ја забрза. Зголемен е продажбата на опрема на Интернет, намирници, средства за хигиена, храна за домашни миленици, опрема за фитнес

Во некои продавници за технички производи, од воведувањето на вонредната состојба, продажбата преку Интернет е зголемена за 50 проценти, а најголем раст е забележан во продажбата на компјутери, ИТ опрема и конзоли за игри.

Може да се заклучи дека индустриите, односно производите што можат да се класифицираат како основни, растат, додека очигледно несуштинските ќе забележат пад на продажбата. Од разговорите со нашите клиенти и партнери, првиот впечаток е дека голем број средни и мали продавници кои се најдоа во вонредна состојба, за релативно кратко време од неколку недели, се обидоа да го преместат својот бизнис преку Интернет. Ова значи или отворање на онлајн продавница (продавница за е-трговија) или обид за продажба на вашиот производ или услуга на една од социјалните мрежи. Некои отидоа чекор подалеку каде што се обидуваат да додадат вредност на секое купување - тие лично доведуваат производи пред прагот, даваат совети за употреба, готвење, вежбање

За разлика од физичкото дејствување, стратегијата за продажба на е-трговија може да се смени во реално време според резултатите што можете многу брзо да ги измерите преку анализа на сообраќајот.

 

Дали „новото нормално“ ќе стане вообичаено?

Слободно можеме да кажеме дека новонастанатата ситуација придонесе за многу мали и средни претпријатија, но и поголеми компании, прифаќајќи го поимот дигитална трансформација со усвојување нови пристапи за решавање на проблемите. Сосема е сигурно дека трендот на купување преку Интернет ќе продолжи и по укинувањето на вонредната состојба.

„Нова нормална“, односно продажба преку Интернет, не мора подоцна да биде приоритет, но комбинацијата на офлајн и продажба преку Интернет е добитна комбинација! Бизнисите што ќе одлучат дигитално да го трансформираат својот бизнис имаат предност, бидејќи тие ќе имаат податоци за тоа што прават нивните потенцијални клиенти, каде се во патувањето со клиентите, а со тоа ја прилагодуваат понудата преку Интернет и офлајн искуството за да ги подобрат резултатите.

 

Слични објави