Нешто што најмногу се занемарува сопствениците на сајтови забораваат на конверзијата

Една неодамнешна студија од водечкиот блог за аналитика, Институтот Бајмард, покажа дека 31% од сите пребарувања на производи на топ 50 сајтови за е-трговија во САД завршиле залудно и дека овие сајтови многу веројатно пропуштаат продажба од овие корисници кои не го наоѓаат она што го бараат.

 Значи, зошто пребарувањето на страницата е толку занемарен и потценет дел од корисничкото искуство на веб-страницата?

Во најголем дел, тоа се должи на недостаток на видливост за тоа колку често се користи пребарувањето. Корисниците на Google Analytics се многу запознаени со приказот на „однесување“ што ги прикажува најпопуларните страници на вашата веб-локација, но колку сопственици на веб-локации го следат бројот на интерни пребарувања и користени термини за пребарување? Одговорот не е многу, што е огромна дупка во разбирањето на целосната слика на која било веб-страница.

Многу корисници на внатрешно пребарување се нови посетители на вашата веб-страница, поттикнати од пребарувањето на Google или потрагата по одреден производ. Поголема е веројатноста дека посетителите што се враќаат се редовен прелистувач на вашата палета на производи и запознаени со навигацијата на вашата страница. Затоа, критично е да фатите нови корисници преку функцијата за пребарување, за да ја зголемите вашата база на клиенти. За целосна аналитичка слика, од суштинско значење е да знаете што пребарувале луѓето кога ќе пристигнат на одредена страница на вашата веб-локација.

Зошто Google заработува повеќе пари од Facebook, LinkedIn, Twitter итн, заедно?

Сè  е поврзано со намера. Google е најдобар во бизнисот во заработката на вашата намера преку сите мали платени реклами што се појавуваат секогаш кога барате нешто. Намерата, изразена преку пребарување, е вредна.

Слични објави

Терминот „социјално дистанцирање“ првично беше популаризиран на почетокот на избувнувањето на СОВИД-19 за да не поттикне да го дадеме нашиот дел во запирање на ширењето на вирусот со тоа што ќе останеме дома и ќе избегнуваме групни собири. Прочитајте!
Донесувањето правилни технолошки одлуки не е лесно со постојано менување на дигиталната сфера, вели Рој Рејнолдс, главен директор за информации во VCG. Прочитајте!