Оптимизација на веб-страница - Фактори кои влијаат на SEO
Целта на секоја страница е да има што е можно повеќе посетители, без разлика дали тие посетители ја наоѓаат по име или според клучните зборови употребени во текстовите што се појавуваат на страницата. Оптимизацијата на веб-страницата или SEO (Search Engine Optimization) игра голема улога во ова.
SEO е процес на дизајнирање, пишување, кодирање, програмирање и скриптирање на вашата страница за подобро рангирање на пребарувачите. SEO има задача да обезбеди, преку низа дејства, страницата лесно да стигне до страниците на Google и другите пребарувачи за клучните зборови што ги дефиниравме, а се поврзани со содржината што ја нуди страницата.
Целта е да се постигне највисок можен ранг на пребарувачите (страница со резултати од пребарувачот), а со тоа да добиете многу нови посетители.
Оптимизацијата за оптимизација е постојан процес
Важно е да знаете дека SEO не е еднократен процес и штом ќе го направите, ќе бидете мирни. Најпознатиот пребарувач, Google, постојано ги ажурира своите упатства за оптимизација. Неодамна е одлучено дека страниците кои не реагираат (не се прилагодуваат во зависност од уредот) ќе бидат „казнети“ со полоша позиција на пребарувачот.
Значи, секој што сака да остане на првата страница на пребарувачите мора да ги приспособи своите страници на сите видови уреди
SEO е одговорна за подобра позиција на една веб-страница во споредба со друга. Овој процес на поставување им помага на интернет пребарувачите да ја претпочитаат вашата веб-локација во однос на милиони други слични или идентични содржини.
Елементи за оптимизација на веб-страниците
За да имате добра позиција на Google, потребна ви е основна оптимизација на страницата. Велиме основно,бидејќи целокупната оптимизација на страницата се состои од повеќе од 200 елементи кои влијаат на нејзиното позиционирање.
Сепак, овие неколку се апсолутен императив доколку сакате да бидете на врвот. Еден од најважните елементи секако е насловот, односно насловната ознака.
Мета описи
Мета описите, или кратки описи на страници, им објаснуваат на пребарувачите и онлајн корисниците за што се работи страницата. Се наоѓа под името на доменот и служи како презентација на текстот или станицата, нешто како воведниот дел од книгата каде накратко ја презентирате вашата страница или статија.
Мета описите мора да бидат описни и се предлага да бидат во рамките на 100-160 знаци.
Атрибутите на мета роботите се суштински елементи за да му кажете на Google што сакате да прават со вашата страница.
Брзина и навигација
Можеби вашата веб-страница има фантастичен дизајн, но никој не сака да чека пет минути за да се вчита.
Во денешно време, кога исти или слични информации може да се најдат на неколку веб-страници,посетителите едноставно не сакаат да губат време на чекање, но доколку тоа не се вчита што е можно поскоро, тие едноставно ќе се откажат од него и ќе ја побараат саканата содржина на друга веб-страница. Ова особено важи за корисниците на мобилни уреди, односно паметни телефони, кои се „во движење“ и едноставно немаат време за чекање.
Надворешна оптимизација на веб-страница (оптимизација надвор од локацијата)
Надворешната оптимизација ги вклучува сите дејства извршени надвор од доменот што треба да се оптимизираат, за подобро позиционирање во резултатите од пребарувањето за таргетирани клучни зборови. Надворешната оптимизација на веб-локацијата се однесува на рангирањето на страницата (позиција на страницата), линкот за враќање (повратни врски) и текстот на анкер текстуална врска.
Популарност на линкови (backlink)
Ако другите домени со содржина поврзана со содржината што се оптимизира постават врска до целната страница на нивната страница, таа расте во популарност и позиција на пребарувачите. Исто така, нови посетители може да се добијат преку страници кои имаат објавено линк (сообраќај за упатување). Во оптимизацијата Off page, ова е една од најпребирливите ставки и бара многу труд и работа. Линковите не треба да бидат платени реклами, бидејќи во повеќето случаи истекуваат по одредено време.
Текст за врски за надворешни врски (сидро текст)
Важно е линковите да имаат сидро текст или клучен збор во врската што води до саканата страница
Целта на оптимизацијата е да се зголеми видливоста на страницата при пребарување на водечки интернет пребарувачи како Google,
Yahoo или Bing на природен, не платен начин. Подобрата позиција носи подобар сообраќај, така што секој сака да биде на првата страница и на прво место. Важно е да се направи оптимизација за популарните зборови што луѓето ги впишуваат во пребарувачите, но исто така важно е тие зборови да имаат линкови до страницата, односно верно да ја опишуваат содржината на страницата.
Социјалната мрежа
Тие ви дозволуваат да ја контролирате содржината што е објавена на веб-страницата, а доколку содржината е добра, со текот на времето ќе биде споделена од други корисници. Исто така, има слаби ефекти од споделувањето врски насекаде, бидејќи оптимизацијата надвор од локацијата има и негативни страни. Доколку линковите се ставени на веб-локации со низок квалитет, постои можност за намалување на рангирањето на Google или дури и добивање казна на Google.
Подигнувањето на позицијата и видливоста на веб-локацијата преку оптимизација на пребарувачите обично ги покажува своите вистински резултати шест до дванаесет месеци по самиот процес на оптимизација.