Персонализирањето во продавница и купување преку Интернет

Персонализирањето во продавница и  купување преку Интернет

 

„Клиентирање“ им овозможува на купувачите и персоналот во физички продавници да комуницираат со мрежни канали, како што се веб, мобилни и социјални мрежи. Сакс Петтата авенија, на пример, користеше клиентлирање повеќе од пет години.

 

Со клиентирање, соработниците во продавниците пристапуваат до апликација што обезбедува информации за купувач, како што се историјата на нарачки и преференциите. Резултатот е дека трговците можат подобро да им служат на клиентите и да возат порачки со повисока просечна вредност. Клиентите заштедуваат време, а соработниците во продавниците можат побрзо да ја затворат продажбата.

 

Неколку системи за клиентирање им овозможуваат на клиентите да закажат состаноци пред да ја посетат продавницата. Ова може да им помогне на соработниците да се подготват за посетата.

 

Предности на клиентите

Апликација за клиентирање може да се користи на многу начини, како што се:

Истражувајте ги купувачите додека се во продавницата. Ова може да ги зголеми постојните информации за клиентот, како што се преференциите за купување, предметите од списокот со желби и омилените набавки. Овие податоци можат да помогнат да се совпаднат производите со клиентите и да се зголеми вкупната продажба.

 

Производи со вкрстена продажба и распродажба. Кажете дека еден купувач е заинтересиран за изложена обувка. Апликацијата може да утврди дали чевелот е достапен во продавницата во големината и бојата на купувачот.

 

Создадете персонализирани понуди за купувачите додека се во продавницата. Ова може дополнително да се подобри ако купувачот го скенира бар-кодот на некој предмет, можеби кошула, што ја интересира. Апликацијата потоа може да предложи соодветни производи базирани на скенираниот баркод. Примери може да бидат панталони, чевли и накит

Погледнете ја активноста на купувачот на веб-страницата на компанијата или мобилната апликација. Купувачите и соработниците можат да користат производи оставени во количката во тие канали за препораки или персонализирани понуди во физичката продавница.

 

Подобрете ја лојалноста и услугата помагајќи им на клиентите да ги задоволат своите потреби за купување за пократок временски период.

Проширете ги односите со клиентите испраќајќи персонализирани благодарници или честитки за роденден или со поканување на клиенти на шопинг настан.

Олеснете ги виртуелните консултации преку видео повици. Соработник може да прикажува производи на видео повик, а клиентот може да ги купи на веб-страницата или апликацијата, со предметите испратени на нејзината локација.

Доделете клиенти со висока вредност на специфични соработници, кои ги учат преференциите на клиентите и препорачуваат производи соодветно. Соработниците исто така можеа да споделуваат претстојни, ненајавени производи.

Олеснете ја продажбата на сите канали дозволувајќи единствена нарачка да има мешавина од производи од повеќе канали, како што се физичката продавница и веб-страницата.

Забрзајте каса. Клиентувањето исто така се интегрира во системите за продажба за да овозможи наплата во продавницата додека комуницирате со клиентот, елиминирајќи го чекањето на ред.

Овозможете директни интеракции преку е-пошта, социјални медиуми или СМС-пораки. Пораките се прилагодени на секој клиент со закажани следења и потсетници. Клиентите можат да одговорат на пораките по потреба.

Слични објави

Ако ви здодеа да одговарате „каде ми е нарачката?!“ и други прашања кои одземаат многу време, ве слушаме, не сте сами и ние сме тука да помогнеме. За жал, тоа е неизбежен предизвик за секој бизнис за е-трговија. Колку повеќе продажби правите, толку повеќе е-пошта за услуги на клиентите ќе добивате. Прочитајте!