Продажба на веб-продавници денес - канали, алатки и можности

Продажба на веб-продавници денес - канали, алатки и можности

 

Ние сме во средината на годината што ќе ја паметиме по многу необични ситуации со кои се соочуваме. Токму поради ова, трендовите во дигиталниот маркетинг се менуваат со моменталната состојба.

 

Имаше најави за трендовите на Фејсбук и другите трендови на маркетинг што зборуваа за тоа што нè чека во тековната година, но според ситуацијата, бизнисот преку Интернет „експлодира“ и зазема голема улога во деловното работење на многу компании. Рекламирање на плаќање по кликнување или рекламирање на ППЦ може да биде еден од основните елементи во стратегијата за маркетинг на вашата веб-продавница.

 

Се разбира, постојат неколку видови реклами на ППЦ што треба да ги барате - платени кампањи за пребарување, испорака и купување. Тие се најрелевантни за успехот во маркетингот на продажбата на веб-продавници. Секој вид рекламирање на ППЦ може да игра важна, но различна улога во вашата целокупна маркетинг стратегија.

SEO не е, ниту може да се предвиди. Всушност, 70-80% од корисниците на Google се фокусираат само на органски резултати од пребарувањето. Социјалните мрежи се (и ќе останат) област која брзо се развива и која постојано го менува начинот на комуницирање на луѓето со брендовите.

 

Имаме задача да ги разбереме најдобрите практики и да спроведуваме стратешки кампањи кои вклучуваат потенцијални клиенти, да создаваме застапници за брендови и на крајот да поттикнуваме реакции, проследени со конверзии.

 

За среќа, популарните социјални мрежи како Фејсбук и Инстаграм постојано воведуваат нови карактеристики и алатки за да им помогнат на брендовите ефикасно да ја достигнат својата целна публика. При креирање на сеопфатен план за бизнис маркетинг преку Интернет, е-пошта може да игра многу важна улога.

 

Од една страна, можеби нема да го привлече вниманието на поновите и помодерни начини на маркетинг на вашиот бизнис преку веб-продавница, но ако се направи правилно, е-пошта може да произведе висок поврат на инвестицијата. Локален маркетинг - исто така познат како „маркетинг базиран на локација“ и „маалски маркетинг“ - е процес на оптимизирање на вашата веб-страница и рекламирање преку Интернет за да помогне во движењето на сообраќајот и свеста во локалното подрачје.

Кога имате високо тестиран и сеопфатен план за маркетинг на содржини, скоро секој друг маркетинг канал станува поуспешен паралелно. Ова е затоа што содржината е најдобриот начин да го дистрибуирате вашиот производ до публика. Преку објавувања на блогови, инфографици и видеа, достигнувате повеќе клиенти во заедничко поле - Интернет.

Партнерски маркетинг е процес кога продавач на веб-продавница плаќа провизија на надворешната мрежа за каква било продажба генерирана од нивниот препорачан сообраќај. Продажбата се следи преку придружни врски, што може да се спроведе преку разни придружни програми.

 

Слични објави