Продолжете со одјавување: Неочекуваната приказна за тоа како започна трговијата

Продолжете со одјавување: Неочекуваната приказна за тоа како започна трговијата

Од тргување добиток со вашиот сосед, до купување пица преку Интернет - јасно е дека трговијата се променила неверојатно со текот на времето.

 

Но, што беше катализатор за сето тоа? Како нешто како е -трговија стана оваа индустрија од 1,915 трилиони долари?

Во прославата на црниот петок и сајбер понеделникот, решивме да играме детектив за да ја најдеме вистината зад историјата на е -трговијата. Сакавме да го откриеме првиот производ што некогаш бил продаден преку Интернет.

Нашите наоди беа прилично изненадувачки.

 

Што е е -трговија?

Откривме дека една од првите работи што некогаш биле купени преку Интернет, била големата пица од „Пица хаут“ во 1994 година. Неодамна, „Пица хаут“ ја прослави 20 -годишнината од таа трансакција преку Интернет, давајќи им на сите средни и големи нарачки за пица 50 проценти попуст кога се купуваат преку Интернет.

 

Иако е вистина дека пицата беше една од првите работи што се купи на Интернет - всушност имаше и други трансакции направени преку Интернет пред да започне Интернетот (како што го знаеме).

 

Во 1970 -тите, студентите од Стенфорд користеа сметки на Арпанет (рана мрежа за префрлување пакети и прва мрежа за имплементација на протокол пакет TCP/IP) за да се вклучат во трансакција со студенти на МИТ. Тие ја искористија мрежата за тивко да ја организираат продажбата и купувањето на првиот производ што некогаш бил продаден преку телекомуникации - марихуана.

 

Меѓутоа, клучниот пионер за е -трговија не беше студент на Пица Хат или Стенфорд - не, всушност, некој купи ЦД на Стинг на 11 -ти август 1994 година. Тоа беше првото „сигурно купување преку Интернет“ или трансакција за е -трговија, кога беше продадена од американската малопродажна платформа NetMarket.

 

Од таа основна трансакција, трговијата се промени засекогаш. Малку знаеше тој обожавател на Стинг, неговата трансакција го отвори патот за е -трговија како што ја знаеме.

 

 

 

 

Слични објави

Целта на секоја страница е да има што е можно повеќе посетители, без разлика дали тие посетители ја наоѓаат по име или според клучните зборови употребени во текстовите што се појавуваат на страницата. Оптимизацијата на веб-страницата или SEO (Search Engine Optimization) игра голема улога во ова. Прочитајте!
Без разлика дали треба да креирате страница во форма на блог, портал или некоја специфична цел, прашањето што прво ќе го поставите е „Кој систем за управување со содржина да се користи?“. Прочитајте!