Зошто вашите маркетинг кампањи со е-пошта не успеваат да дадат резултати?

Зошто вашите маркетинг кампањи со е-пошта не успеваат да дадат резултати?

Нема сомнение дека социјалните медиуми добија широка популарност и станаа суштински дел од дигиталниот маркетинг.

 Како што се рече, е-пошта маркетинг продолжува да се држи својата позиција. Користењето е-пошта постојано расте, со околу 3,9 милијарди сметки за е-пошта во светот. Значи, потценувањето на потенцијалот на маркетинг по електронска пошта не би било ништо штетно за вашиот бизнис. Маркетинг преку е-пошта овозможува вашиот бизнис да достигне глобална публика на економичен начин. Сепак, лошо испланираната маркетинг кампања по е-пошта може да ги избрка клиентите и да стане скапа. Во овој пост, сумираме неколку вообичаени грешки во маркетингот преку е-пошта што можат да ја чинат вашата организација драгоцено време, ресурси и клиенти.

 

 

Лошо курирани предметни линии

 

 Луѓето добиваат по неколку е-пошта секој ден. 

Целиот напор што го вложивте во маркетинг кампања нема да биде ништо ако примателите не се мачат ниту да ги отворат вашите е-пошти.

 Како да направите вашите е-пошта да се издвојуваат во преполно сандаче? Привлечна и привлечна тема е клучна за да ги охрабрите претплатниците да кликнат на вашите е-пошта. Треба да ги одржувате вашите кратки наслови кратки, но сепак привлечни. Сепак, воздржувајте се од користењето на предметните линии на клик-бајт, што можеби ги сметаат разочарувачки за вашите претплатници.

 

Не испраќање е-пошта за добредојде 

Клиент покажа интерес за вашиот бизнис со тоа што мина низ проблеми да се регистрира за вашата листа на е-пошта. 

Ова е вашата шанса да воспоставите врска со вашите нови претплатници. Наместо да молчите на радио, проверете дали веднаш испраќате е-пошта за добредојде до секој претплатник.

 

Чекате одреден број претплатници 

Дали сè уште чекате да погодите одреден број претплатници за да ја започнете вашата кампања за е-пошта?

 Ако е така, треба да престанете да чекате и да започнете да работите на нова низа по е-пошта сега. 

Секој клиент е важен за вашата деловна активност. Така, не можете да ги натерате да чекаат ажурирања и друга вредна содржина! Дури и ако имате само 20 претплатници, треба да започнете редовно да испраќате е-пошта. Не само што ова ќе ги задржи вашите клиенти во круг, туку исто така е начин да дознаете повеќе за маркетинг преку е-пошта.

 

Комплициран лист за регистрација 

Проверете го бројот на прашања што ги поставувате во вашиот лист за регистрација.

 Дали сите тие се навистина важни? 

Комплициран лист за најавување може негативно да влијае на вашите шанси да ги придобиете новите претплатници.

 Чувајте го вашиот лист за пријавување што е можно поедноставен. Посетителите треба да имаат можност да го пополнуваат формуларот без премногу проблеми. Содржина на продажба Иако основната линија за маркетинг по е-пошта ја води продажбата за вашиот бизнис, не можете да ги спакувате е-поштата со тој начин на размислување. Исклучиво испраќање промотивна содржина може да ви донесе е-пошта обележани како спам, па дури и да ги зголеми стапките за отпишување.

 

Безлични е-пошта 

Сакате секој ваш претплатник да се чувствува посебно и гледано.

 Ова може да го постигнете со персонализирање на вашите е-пошта. 

Нешто едноставно како обраќањето на претплатникот со нивното име наместо да користите генерален поздрав, може да ги зголеми вашите стапки на кликнување. Спамирање Во просек, клиентот може да прима околу 100 пораки секој ден. И преполното сандаче е ништо помалку од непријатност. Иако е важно редовно да ги праќате вашите е-пошта, треба да внимавате да испраќате премногу е-пошта. Давањето постојани ажурирања е различно од спамирањето.

 

Споделување ирелевантни информации 

 

Кога креирате содржина за е-пошта, треба да започнете со разбирање на вашата публика. 

Различна публика претпочита различни стилови, формати и тонови. Ако вашите читатели претпочитаат содржина во долга форма, тогаш споделувањето на кратки е-пошта нема да го создаде посакуваниот ангажман. Направете истражување за да откриете што сака вашата целна публика и, соодветно, креирајте ја содржината за е-пошта. 

 

Избор на погрешни денови и времиња 

Можеби губите конверзии затоа што испраќате е-пошта на погрешен ден или време. Да, нешто едноставно како избор на ден и време е клучно за успехот на вашата кампања. 

Вистинскиот ден и време ќе зависи од вашата деловна активност и целната публика. Тестирајте различни денови и времиња за да ја пронајдете совршената опција за вашата организација. 

 

Не искористување на социјалните медиуми 

 

Освен вашата веб-страница, можете да ги користите и социјалните медиуми за да ја изградите вашата список со е-пошта. На Фејсбук, можете да додадете копче за регистрација што ги носи корисниците директно на вашиот лист за регистрација. 

Може да вклучите врска до формата за пријавување на Инстаграм. Ако имате Твитер, можете да додадете и копче за избор на е-пошта, што им овозможува на корисниците да се регистрираат без да го напуштат Твитер.

 

Слични објави