Што е маркетинг по електронска трговија?
Маркетинг преку електронска трговија е метод за остварување продажба преку создавање и зголемување на свеста за понудите и брендот на производи на онлајн продавницата.
Маркетинг преку е-трговија е процес на остварување продажба преку градење и подигање на свеста за понудите и брендот на производи на онлајн продавницата. Истата тактика на традиционален маркетинг може да се примени и на маркетингот во електронска трговија во дигитално царство, бидејќи им овозможува на деловните субјекти да ги искористат придобивките од оние што имаат размислување да купуваат.
Интернет пазарот е зафатено место и постојано расте популарноста. Маркетингот преку електронска трговија е одличен начин за продавниците и организациите да ја искористат таа растечка моќ, создавајќи реклами што ги водат потрошувачите до веб-страница за е-трговија.
Пазарите за трговија можат да користат дигитална содржина, платформи за социјални медиуми, пребарувачи и кампањи за е-пошта за да привлечат посетители и да промовираат купувања преку Интернет. Есторите мора да ги користат сите горенаведени дигитални канали за да ги рекламираат сите свои производи и да го развиваат бизнисот. Канализирањето на различни платформи ќе го отвори потрошувачот кон нов свет на можности за купување и ќе им помогне во меѓувреме да се запознаат со вашата одредена марка. Сè на сè, маркетингот за веб-страница за е-трговија честопати се гледа како ситуација на која може да се победи.
Стратегии за маркетинг во електронска трговија
Интернет-страниците за трговија се длабоко визуелни. Е-трговијата претприемачи мора да ги искористи платформите на социјалните медиуми за да насочи внимание и сообраќај кон нивните онлајн продавници. Деловните луѓе треба да го покажат производот, откако целиот успех на социјалните мрежи зависи од употребата на имагинација за насочување на вниманието и сообраќајот кон мрежните продавници. Тоа е еден вид практика на возење врвен сообраќај со инка за претворање во продажба и клиенти. Постојат повеќе стратегии и тактики за да се овозможи ова. Некои од најдобрите вклучуваат:
•Поврзаност на пазарот - Веб-страницата за е-трговија ќе користи рекламни реклами или упати од подобро познати веб-страници за да ги води потенцијалните клиенти на нивната страница.
•SEO - Зголемувањето на органските пребарувања е секогаш добра идеја за е-продавници, бидејќи може да предизвика важност и популарност одеднаш.
•Маркетинг преку е-пошта - Ова е одличен начин да се обратите до тековните клиенти, испраќајќи им понуди и промоции за да ги задржите заинтересирани и лојални.
•ППЦ - ова е одржлива опција. Можете да платите на други веб-страници за да рекламираат на нивната страница, и тие ќе добијат плата секој пат кога клиентот ќе кликне на вашата врска.
•Рекламирање на дисплеј - Тоа е одлична опција за зафатени страници. Можете да креирате слики и врски што ќе завршат во јасен поглед на купувачот, обезбедувајќи им визуелни стимули кои ги охрабруваат да ве проверат.
Алатки за електронска трговија:
Некои алатки за електронска трговија можат да бидат корисни за деловните луѓе да одат во чекор со развојните стратегии за маркетинг. Малку од нив се наведени како подолу –
•EWCart
•Jazva
•Shipedge
•Shopaccino
•Ecom365cloud
•Shopify
•3D Cart