Што е понуда за вредност? Тоа е она што вашиот бизнис го прави подобро од кој било друг

Зошто вашите клиенти купуваат од вас? Што ги мотивира луѓето да ве изберат вас, да ги изберат вашите производи пред стотиците алтернативи? Што ја прави вашата компанија и вашите производи подобри од останатите?

Одговорот: вашиот предлог за вредност.

Ако можете да ја усовршите вашата понуда за вредност, можете да ја зголемите стапката на конверзија и да ги подобрите вашите маркетинг стратегии на многу канали. Учењето да ја презентирате вредноста на вашата компанија и производите што ја испорачуваат на привлечен начин е една од највредните маркетинг активности со широк опсег.

Што е предлог за вредност?

Предлогот за вредност е вредноста што ветувате дека ќе им ја доставите на вашите клиенти по купувањето. На крајот на краиштата, тоа е она што го прави вашиот производ привлечен за вашиот идеален клиент. Привлечна понуда за вредност исполнува три критериуми:

Специфично е. Кои се специфичните придобивки што ќе ги добие вашиот целен клиент?

Тој е фокусиран на болка. Како вашиот производ ќе го реши проблемот на клиентот или ќе го подобри нивниот живот?

Тоа е ексклузивно. Како е и пожелно и ексклузивно? Колку добро ја истакнува вашата конкурентска предност и ве издвојува од конкурентите?

Не мешајте слогани на брендови, фрази или дури и изјава за позиционирање со предлог за вредност бидејќи тие се различни работи.

Еве визуелизација што ќе ви помогне да ја избегнете таа замка.

Вашиот предлог за вредност треба да се фокусира на суперсилите што ги добиваат потенцијалните клиенти, а не на производот. Ретко кој вашиот предлог за вредност е самиот производ или неговите карактеристики. Наместо тоа, тоа е начинот на кој брендот или производот поправаат значајна болка, ги подобруваат животите на вашата целна публика и начинот на кој тие се чувствуваат (како да имаат супермоќи, на пример).

Предлогот за вредност треба да биде пред и во центарот кога посетителот пристигнува на вашата страница. Иако често се наоѓа над преклопот на почетната страница, треба да знаете за други вообичаени влезни точки (на пр., целна страница, страници со категории, објави на блогови и страници на производи).

 

Дури и ако успеете да создадете ефективна понуда за вредност, тоа нема да ја поттикне продажбата ако е сокриена во правливиот агол на вашата веб-страница или отсутна на страници со високи намери за купување.

Како да напишете единствена понуда за вредност

Значи, што влегува во добра понуда за вредност и од каде треба да започнете?

1. Соберете го гласот на копија од клиентот

Предлозите за најдобра вредност користат копија на гласот на клиентот. Односно, тие ги користат точните зборови на вашите сегашни клиенти за да ги закачат вашите идни клиенти.

На пример, кога би биле интервјуирани за студија на случај, како вашите целни клиенти би го опишале вашиот производ? Како тоа им го подобрува животот? Како тие ја опишуваат вашата компанија? Зошто тие избираат да се поврзат со вашиот бренд?

2. Нагласете ја јасноста пред креативноста

Пред сè, мора да се осигурате дека вашата вредност е јасна. Звучи очигледно, нели? Вашиот предлог за вредност треба да служи за многу цели, така што постигнувањето кристална јасност може да биде доста тешко.

Кога го оценувате вашиот нацрт, проверете дали одговара на следниве прашања:

Каков производ продавате?

Кој треба да го купи вашиот производ?

Како купувањето на вашиот производ ќе го подобри посетителот или неговиот живот?

Зошто посетителот треба да купува од вас, а не од вашите конкуренти?

Кога ќе биде испорачана вредноста?

4 важни типови на предлози за вредност

Во е-трговија, вашиот предлог за вредност е повеќе од само големиот, задебелен наслов на вашата почетна страница. Постојат четири различни типови на предлози за вредност за кои треба да знаете кога ја оптимизирате вашата продавница.

1. Предлог за вредност на вашата компанија

Дали знаевте дека постои разлика помеѓу понудата за вредност на вашата компанија и производите?

 

Земете го на пример Studio Neat. Предлогот за вредност за нејзината компанија би бил отприлика вака: „Едноставни производи кои решаваат едноставни проблеми“. Предлогот за вредност за неговиот материјал за приклучок е: „Убаво е да имате одредено место за полнење на вашите уреди“. Сега, можете да го видите и почувствувате предлогот за вредност на компанијата во предлогот за вредност на производот, но важно е да се види разликата.

2. Предлог за вредност на вашата почетна страница

Ова е типот на предлог за вредност со кој најмногу сте запознаени. Тоа е големиот, задебелен наслов на вашата почетна страница. Само размислете за горенаведениот пример за предлог вредност на Novo Watch.

Предлогот за вредност на вашата почетна страница ќе зависи од типот на продавница што ја водите. На пример, ако имате мал број производи, предлогот за вредност на вашата почетна страница може да биде повеќе фокусиран на производот. Ако имате широк асортиман на производи, предлогот за вредност на вашата почетна страница може да биде повеќе фокусиран на компанијата или на брендот.

Ново има релативно мал број на производи и е конкретно фокусиран на часовниците. Ако треба да се воведе линија рачно изработени пенкала направени од парчиња историја и линија рачно изработени паричници направени од парчиња историја, како би требало да се промени предлогот за вредноста на нивната почетна страница?

3. Предлози за вредност на вашата категорија

Не ја занемарувајте потребата за предлог за вредност на страниците на вашите категории. Зошто? Само погледнете ја страницата со резултати од пребарувачот (SERP) за „женски фармерки“.

4. Предлози за вредност на вашите производи

Предлогот за вредност на производот оди, погодувате, на страницата на вашиот производ. Секој производ во секоја категорија има потреба од специфична понуда за вредност. Размислете за горенаведениот пример на Neat Studio Material Dock.

Што е понуда за вредност? Тоа е она што вашиот бизнис го прави подобро од кој било друг

Слични објави