Што после бум на е-трговија?

Што после бум на е-трговија?

 

Во годините зад нас, бевме сведоци на невиден тренд на раст на е-трговијата. И големите компании и малите производители ги нудеа своите производи и ги продаваа преку Интернет.

Истражувањата спроведени кон крајот на 2020 година покажуваат дека 82% од анкетираните компании кои имаат своја веб -продавница веруваат дека е подеднакво важен или дури и поважен од традиционалниот модел на продажба, што оди паралелно со достапните податоци дека во 2020 година, 61% од онлајн купувачите редовно или интензивно купуваа преку Интернет.

 

Пандемијата го забрза растот на трговијата преку Интернет, бизнисите се дигитално трансформирани, но и желбите и навиките на клиентите кои се поотворени за пазарење преку дигитални канали. Публиката на ДИДС ќе чуе за трендовите во изминатите 365 дена, но и за конкретните бројки за растот на е-трговијата во Србија, од претставниците на здружението Е-трговија на Србија, кои ќе се обидат да понудат одговори на прашањето , не само како да се прилагодат, туку и како да напредуваат и да бараат нови можности.

 

Бизнисот на малите производители е значително попречен во услови на пандемија. Оние што беа присутни на Интернет уште пред кризата со СОВИД беа достапни за клиентите на кои пандемијата им отвори прозорец за пазарење преку Интернет. Многу мали производители се прилагодија на водење бизнис преку Интернет, а некои с still уште се прилагодуваат. Затоа панелот во кој зборуваат тројца искусни претприемачи, што ќе ги слушаме на DIDS 2021 Digital, може да им помогне да научат како клиентите избираат мали производители на Интернет, како комуницираат со нив и како малите можат да го најдат своето место меѓу големите онлајн играчи.

 

Во контекст на брзата дигитализација и подемот на е-трговијата, едно важно прашање останува отворено. Како може онлајн продавницата не само да биде убава изложба на Интернет, туку и основа за успешен бизнис? За ова ќе разговараат учесниците на вториот DIDS панел посветен на е-трговијата, кои ќе се обидат преку своите искуства да објаснат колку е важна креативноста во креирањето и водењето онлајн продавници, односно размислувањето „надвор од кутијата“ за онлајн бизнис.

 

 

Слични објави

Како да користите социјален доказ за да ја зголемите продажбата Прочитајте!
Луѓето вообичаено го потценуваат и на тој начин го игнорираат блогирањето затоа што одзема многу време и трае долгорочен период за да покаже очигледни ефекти. Прочитајте!