Зошто брзината на страницата е толку важна: конверзии, лојалност и рангирање на пребарувањето на Google

Брзината на страницата е клучна за успехот во е-трговија. Тоа директно влијае на вашите стапки на конверзија, повторен бизнис и рангирање на пребарувачите.

Зошто брзината на страницата е толку важна?

Конверзија

Брзите веб-локации се поврзани со пониски стапки на отскокнување и повисоки конверзии. Според Google, подобрувањето на брзината на страницата за една секунда може да ги зголеми конверзиите на мобилни телефони до 27%. И со тоа што 70% од купувачите купуваат на мобилен, брзината на страницата очигледно има огромно влијание врз вашиот потенцијал за приходи.

Лојалност (повторување на бизнисот)

Ова веројатно звучи познато: „Поевтино е да ги натерате сегашните клиенти да направат повторено купување отколку да најдете нови клиенти“. Брзината на страницата игра голема улога во ова. Всушност, Skilled откри дека 79% од клиентите имаат помала веројатност повторно да купуваат од онлајн продавница ако се „незадоволни“ од брзината на страницата (т.е., поголема е веројатноста да добиете повторливи клиенти ако имате брза страница).

 Рангирање на Google Search

Повисокото рангирање на пребарувачите како Google помага вашиот бизнис да биде откриен од повеќе потенцијални клиенти. Google — најпопуларниот пребарувач, кој поседува 92,47% од светскиот пазарен удел, од јануари 2021 година — ја користи брзината на страницата како ранг-фактор за резултатите од пребарувањето. Почнувајќи од мај 2021 година, побрзите сајтови ќе се рангираат уште повисоко на Google, што значи дека новите клиенти полесно ќе ги откријат.

Ажурирања на брзината на страницата за рангирањето на „Пребарување на Google“.

Мисијата на Google Search е да им помогне на корисниците да ги пронајдат најрелевантните и најквалитетните сајтови на веб. Тоа го прави со систем за рангирање, дизајниран да ги сортира милијардите страници на веб и да ги поврзе корисниците со она што го бараат.

 Побрзите страници ќе се рангираат повисоко на „Пребарување на Google“ почнувајќи од мај 2021 година.

Рангирањето на „Пребарување на Google“ ќе вклучува сигнали за ново искуство на страницата почнувајќи од мај 2021 година. Овие нови сигнали ги комбинираат Core Web Vitals со постоечките сигнали за пребарување за да измерат како корисниците ја перцепираат веб-страницата; тие мерат колку брзо корисниците мислат дека е вашата страница.

Како да ја подобрите брзината на вашата страница

Со брза глобална мрежа и лесни датотеки со слики, онлајн продавниците изградени на Shopify стандардно се веќе брзи. Сепак, секој пат кога додавате нови функции во вашата онлајн продавница - како видеа, богати медиуми, разговори во живо или прегледи од клиенти, на пример - тоа може да ја забави брзината на вашата страница, намалувајќи го вашиот ранг на пребарување на Google.

Бидејќи вашето рангирање на „Пребарување на Google“ е клучно за стекнување нови клиенти, препорачуваме да извршите ревизија на брзината на страницата пред да се појават новите сигнали за рангирање на „Пребарување на Google“ во мај 2021 година.

Можете да ја подобрите брзината на вашиот сајт следејќи ги овие чекори:

 Разберете ја вашата моментална брзина на страницата. Посетете го извештајот за брзина на онлајн продавницата во вашиот администратор за да видите како моментално работи брзината на вашата страница.

Направете подобрување на брзината на страницата. Идентификувајте каде можете да направите промени во вашата онлајн продавница за да ја подобрите брзината на страницата, следејќи ги овие упатства или овие 11 совети за да ја зголемите брзината на вашата страница. Можете исто така да контактирате со експерт на Shopify за да извршите ревизија на брзината на страницата и да предложите како можете да се подобрите.

Повторете! Брзината на страницата секогаш треба да биде на врвот на умот кога правите какви било промени во вашата онлајн продавница. Внимавајте на вашиот резултат за брзина и правете подобрувања секогаш кога е потребно за да бидете секогаш оптимизирани за рангирање на конверзија, лојалност и „Пребарување на Google“.

Зошто брзината на страницата е толку важна: конверзии, лојалност и рангирање на пребарувањето на Google

Слични објави

Личен купувач преку Интернет е некој што наоѓа производи достапни од компании базирани на Интернет. Прочитајте!
Подолу ќе погледнеме во секој од овие три трендови и ќе погледнеме што тие значат за индустријата за е-трговија како целина Прочитајте!