Трите најефикасни начини за создавање содржина за поголемо задоволство на клиентите

Трите најефикасни начини за создавање содржина за поголемо задоволство на клиентите

 

Лојалните, постојани и задоволни клиенти мора да бидат водечка нишка за секоја добра компанија. Сè што нудиме, било да се тоа услуги или производи, мора да се сведе на заеднички именител - мора да донесе додадена вредност за нашите клиенти. Како дополнително да се грижиме за нив, освен презентации на производи, продажни и маркетинг активности? Каков облик треба да има пораката и кој е најефективниот начин за комуникација со нашите лојални клиенти? Прочитајте подолу

 

Покажете им на своите верни клиенти дека сте подготвени да направите дополнителна милја за нив и дека знаете како да препознаете и да им дадете додадена вредност на различни начини. Нека тонот на вашиот билтен биде насочен во корист на клиентот, а содржината што му ја испраќате е со висок квалитет.

 

Кога ќе го завршите првиот дел од задачата, односно ќе ја препознаете вредната содржина што сакате да им ја испратите, веќе сте на половина пат таму. Токму во овој момент ќе биде од голема корист за вас да размислите која форма на билтен ќе има најмногу позитивно влијание врз примателот, клиентот или читателот. Сигурно не сакате вашиот билтен да биде обележан како ирелевантен и да го прима во вашиот несакан порака исто како што не сакате претплатниците да се одјават.

 

Во ваква дигитална порака, која зазема простор „за продажба“ во маркетинг комуникацијата, најуспешната, со најголем одговор од примачите, ги покажа следниве форми:

 

1. Видео содржина

Видео содржината додадена на билтенот може да го зголеми бројот на кликови за дури 300% (извор: Ема) и се здоби со популарност во последниве години. Важен факт што треба да се има предвид е - квалитетот на снимањето, така што треба да бидете сигурни дека ја имате најдобрата продукција што можете да си ја дозволите да добиете повратни информации од претплатникот за самиот производ. Бидете сигурни дека има интересна и мотивирачка содржина, како што е демо на нов производ или услуга, предлози за дополнителни употреби за купениот производ или можеби снимка за испорака или не-боксување на вашите производи.

 

2. Анимирана GIF содржина

Анимираните пораки за продажба можат да го привлечат вниманието на примателот за исклучително кратко време и да ги надминат статичките слики според популарноста. Барајте забавни и информативни GIF-картички што ќе создадат позитивна асоцијација за вашите клиенти во вашата веб-продавница - и ќе го разубават денот. Можете исто така сами да креирате подвижни слики користејќи професионален софтвер или едноставно со користење на GIF генератори, од кои некои се целосно бесплатни. Не заборавајте уште едно златно правило: помалку е повеќе! А останатата содржина на пораката треба да биде текстуална и статична.

 

3. Пораки со лични коментари

Истражувањата покажуваат дека прегледите на клиентите во е-поштата можат да ја зголемат продажбата за дури 2 пати, а бројот на кликови за повеќе од 3 пати. Ако не сте целосно сигурни за што ги интересираат вашите клиенти, побарајте повратни информации редовно во вашите пораки. Користете анкети на Google Form, SurveyMonkey или слични алатки со кои ќе можете да соберете доволен број коментари од вашите клиенти за кратко време и на лесен начин и да добиете појасен увид во желбите и потребите на вашите клиенти. Запознајте ги и дајте им што им треба!

 

Слични објави

Планирањето на деловниот систем е стратегија која повикува на евалуација и структуирање на платформа за обработка на информации во текот на деловното работење. Прочитајте!