Зошто инвестициите во управувањето со податоците за клиентите цветаат во секанален свет

Со оглед на тоа што пандемијата „Ковид-19“ води до поголема дигитализација во многу индустрии, сега има повеќе точки на допир на брендот од кога било досега, а како резултат на тоа однесувањето на потрошувачите е сè повеќе нарушено.

Во исто време, пејзажот за дигитално рекламирање се менува бидејќи колачињата од трета страна се укинуваат со голема технологија фокусирана на приватноста, принудувајќи ги маркетерите повторно да проценат како ги таргетираат потрошувачите и да го следат повратот на адвертајзингот.

Севкупно, сега се чини дека е уште позастрашувачка задача да се обединат збирките на податоци, да се создаде единствен поглед на клиентите и, за возврат, да се испорача персонализираните искуства што ги очекуваат потрошувачите.

Оваа технологија доаѓа во преден план поради нејзиниот фокус на податоците од прва страна - наскоро ќе биде уште поголем приоритет за продавачите бидејќи Google се подготвува да блокира колачиња од трети страни во Chrome во одреден момент во 2023 година. Google ги следи стапките на Apple, кој потврди „целосно блокирање колачиња од трета страна“ во iOS, iPadOS и Safari во март 2020 година. Понатаму, Apple оваа година воведе ATT (транспарентност за следење на апликации) во 2021 година, што бара овластување од корисникот за пристап до податоци поврзани со апликацијата за следење на корисникот или уредот.

Одржување на чекор со комбинацијата на сите канали

Додека пандемијата „Ковид-19“ ја забрза дигитализацијата за огромен број индустрии, малопродажната индустрија направи една од најистакнатите промени; Уделот на е-трговијата во глобалната малопродажба се зголеми од 14% во 2019 година на 17% во 2020 година. Особено брендовите на CPG се борат со промена на активност директно на потрошувачот.

 

Настојувајќи да им обезбеди на клиентите удобност и инспирација при секоја интеракција, водечките трговци на мало сè повеќе ги мешаат физичките и дигиталните канали. Севкупно, ова значи дека има уште повеќе можности за брендовите да се поврзат со клиенти на различни точки на допир. Во исто време, се разбира, тоа значи засилена опасност дека силосите можат да создадат разединето искуство на клиентите.

Слични објави