Зошто трендовите за трговија се толку важни?

Зошто трендовите за трговија се толку важни?

 

Светот за е -трговија станува се поконкурентен. За да останете пред конкуренцијата, трендовите за е -трговија треба постојано да се следат. Без разлика колку е зрела вашата продавница за е -трговија во моментов, ако не продолжите со трендовите за е -трговија, ќе ризикувате драстично да заостанете. Треба да продолжите да гледате напред за да обезбедите иден успех. Како што се движиме кон 2021 година, треба да ги знаете овие трендови за да ги искористите. 

 

 

Врвни трендови за трговија во 2021 година:

Дали се прашувате како изгледа иднината на е -трговијата? Дали сакате да разгледате кои трендови ќе го оформат успехот на вашата онлајн продавница? Еве ги првите 10 трендови за е -трговија за 2021 година, на кои треба да внимавате.

 

1. Растот на продажбата преку Интернет е незапирлив

Продажбата на е -трговија постојано расте и со добра причина. Купувањето преку Интернет е една од најпопуларните онлајн активности. Глобалната продажба на електронска трговија се предвидува да се зголеми за 26,7 проценти на годишно ниво до 4,891 трилиони долари во 2021 година (еМаркетер, 2021 година).

 

Тоа не е се. Се очекува продажбата преку Интернет да продолжи да расте и да достигне 6,388 трилиони долари - речиси двојно од вкупната продажба на е -трговија во 2019 година.

 

Иако купувањето преку Интернет е една од најпопуларните онлајн активности, неговата употреба варира во зависност од регионот. Со зголемената популарност на продавниците за е -трговија, зголемен број луѓе се свртуваат кон купување преку Интернет.

 

 

2. Иднината на трговијата по Ковид-19

 

Неспорно, едно од најголемите влијанија-ако не и најголемо-врз трендовите на е-трговија во 2020 година ќе биде СОВИД-19.

 

Со оглед на тоа што владите ширум светот ги затворија продавниците и спроведоа заклучувања за ограничување на социјалното движење со месеци наназад во обид да се борат против коронавирусот, се повеќе луѓе прибегнуваат кон купување преку Интернет за да купат предмети.

 

Веќе, гигантот за е -трговија, Амазон, Џеф Безос, забележа дека неговото богатство расте за речиси 24 милијарди долари благодарение на зголемената побарувачка на клиентите за производите и услугите на Амазон.

 

И експертите предвидуваат дека влијанието на коронавирусот нема да биде само краткорочен поттик за е-трговија, туку оној што е тука за да остане, дури и по СОВИД-19. Ова е затоа што луѓето ќе се чувствуваат удобно со удобноста и удобноста што ги нуди и придобивките од бесконтактните плаќања, и двете од нив најверојатно ќе предизвикаат трајно поместување во однесувањето кон дигитални набавки.

 

 

3. Мобилниот шопинг расте

 

Особено забележителен е растот на мобилната трговија. Во 2020 година, вкупната продажба направена преку мобилни уреди достигна 2,66 трилиони долари. Оваа бројка се очекува да порасне 18,8 проценти до 3,16 трилиони долари оваа година, пред дополнително да се зголеми на 3,79 трилиони долари во 2022 година (Payvision, 2020).

 

Овие бројки не можат да се игнорираат. Подобрувањето на искуството за е -трговија за корисниците на мобилни уреди може да биде огромна можност за деловните субјекти.

 

Растот на трговијата е делумно поттикнат од зголемувањето на користењето мобилни уреди. Тоа е затоа што потрошувачите не проверуваат само преку Интернет, тие исто така ги користат своите мобилни уреди за да пребаруваат или истражуваат пред да размислат за нивното купување.

 

 

4. Младите потрошувачи да го сменат пејзажот на бизнисот

 

Ефектот на пандемијата на коронавирус врз електронската трговија не може да се одрече. Повеќе од половина (54 проценти) од потрошувачите ги зголемија своите трошоци преку Интернет по ударот на коронавирусот.

 

Но, иако оваа промена кон купување преку Интернет се гледа кај потрошувачите од сите возрасти, главно помладата генерација е одговорна за овој тренд за е -трговија.

 

Резултатите од истражувањето покажуваат дека два од тројца (67 проценти) млади потрошувачи на возраст од 18 до 34 години трошат повеќе пари за купување предмети преку Интернет сега отколку пред пандемијата (Shopify, 2020).

 

Растот е малку повеќе пригушен за постарите возрасни групи. Потрошувачите од 35 до 54 години ги зголемија трошоците за купување преку Интернет за 57 проценти, додека оваа бројка е само 41 процент за потрошувачите на возраст од 55 години и повеќе.

 

Бројот на социјални купувачи исто така брзо се зголемува. Со воведувањето на копчето „Купи“ на Фејсбук и Инстаграм исход, социјалните медиуми играат значајна улога во светот на е -трговијата.

 

Социјалните медиуми го сменија начинот на кој го живееме секојдневниот живот, вклучително и начинот на кој купуваме работи. Ова е одлична можност за брендовите да почнат да размислуваат како да ја подобрат својата позиција на социјалните медиуми, што е одлична платформа за откривање на брендовите. Со оглед на тоа што потрошувачите трошат повеќе време на различни типови социјални медиуми, бизнисите за е -трговија можат да добијат помош од влијателните на Инстаграм за да ги зголемат шансите да бидат откриени од нивната целна публика.

 

Дополнително, со платформи како што е Shopify, деловните субјекти лесно можат да ги поврзат своите онлајн продавници со сајтовите за социјални медиуми, така што луѓето можат да купуваат од нив директно преку социјалните медиуми. Инстаграм и Фејсбук, на пример, постојано ги ажурираат своите карактеристики за да ги задоволат потребите за удобност на купувачите преку Интернет.

 

Слични објави

Според новиот извештај од индустриската асоцијација E-commerce Europe, индустријата за е-трговија на Европската унија се предвидува да вреди 602 милијарди евра (685 милијарди долари) на крајот на 2021 година. Прочитајте!
Со толку многу брендови кои ги кажуваат истите работи и ги нудат истите зделки, може да биде тешко за маркетиншките напори да ги свртат главите на луѓето што сакате да ги достигнете.Треба да кажете нешто поинакво за да влијаете. Прочитајте!