Блог објави

Како го мериш успехот на вашата онлајн продавница? Дали обично се фокусирате на работи како продажба и приходи? Прочитајте!
Готовинскиот тек е критичен за секој бизнис - голем или мал. Тоа не е ограничено ниту на физички сметки и монети што моментално ги имате при рака. Прочитајте!
Од сите достапни тактики за развој на бизнис, маркетинг аналитиката го презема водството. Околу три од секои четворица маркетинг лидери ги базираат одлуките на аналитика на податоци. Сепак, повеќето компании сè уште немаат пристап до квантитативните метрики за да ја докажат вредноста на нивните маркетинг трошоци. Бизнисите за е-трговија се предмет на стотици точки на податоци на редовна основа. Прочитајте!
Во идеален свет, клиентот доаѓа на вашата веб-страница во потрага по решение и го купува она што го продавате - сето тоа за помалку од пет минути. Во реалноста, линијата од разгледување до купување никогаш не е толку права. Потенцијален клиент може да слета на вашата страница и да го најде вашиот производ премногу скап. Прочитајте!
Вашата веб-страница е вашата веб-страница, каде што посетителите доаѓаат и го запознаваат вашиот бизнис и производите што ги нудите. Не е доволно да имате добар производ, важна е и неговата презентација, која можете да ја презентирате на вашата веб-страница. Сепак, не е доволно само да се креира веб-локација, потребно е одредено време за нејзино одржување. Прочитајте!
Денес, кога трендот на користење на мобилни уреди е во пораст, сајтовите приспособени на паметни телефони веќе имаат предност пред другите поради нивната флексибилност и претставуваат тренд во веб дизајнот. Прочитајте!
Без разлика дали треба да креирате страница во форма на блог, портал или некоја специфична цел, прашањето што прво ќе го поставите е „Кој систем за управување со содржина да се користи?“. Прочитајте!
Сметките за е-пошта често се цел на хакери и спамери кои испраќаат е-пошта што може да содржат заразени прилози или врски.Спам стана еден од главните проблеми за сите корисници на интернет. Прочитајте!
Водењето веб-продавница не е лесна задача, важно е секогаш да бидете во тренд и да ги следите новостите и советите на експертите. Обрнете внимание на недостатоците кои би можеле да го забават или дури и да го загрозат вашиот бизнис, треба да бидете сигурни дека сите сегменти на вашата веб-продавница функционираат оптимално. Прочитајте!
Веб-продавницата е попрофитабилна форма на трговија, поради далеку помалата инвестиција при отворање од класичната продавница и ниските трошоци. Без разлика дали се работи за понуда на физички производ - физичките продавници имаат низа ограничувања, а нивното одржување бара значителни трошоци од развојот на веб-продавница. Прочитајте!
Зарем не би било неверојатно ако некој состави листа на врвни ресурси за е-трговија и алатки за веб-страници за градење на автоматизиран, онлајн, аутсорсинг, турбо-полнач за е-трговија? Прочитајте!
Ако сте имале продавница со тули и малтер, никогаш не би ја оставиле отклучена или без надзор додека некој не е таму, нели? Безбедносните мерки како брави, аларми, па дури и телохранители се вообичаени за продавниците од тули и малтер и кога станува збор за продавниците за е-трговија, не треба да биде многу поинаку. Прочитајте!