Блог објави
Грешките често се табу во општеството. Ни е кажано да ги прикриеме грешките или да ги обвинуваме другите луѓе, правејќи се што можеме за да се одвоиме од страшниот товар да направиме нешто погрешно.
Прочитајте!
Потрагата по бизнис финансирање може да биде фрустрирачка. Банките можеби нема да ви позајмуваат затоа што вашата компанија е „премногу ризична“. Капиталистите може да кажат дека не сте финансирани. И ангел инвеститори? Па, тие се тешко да се најдат. Прочитајте!
Разговорите се клучни за трговијата - 70% од разговорите на Shopify Inbox се со клиенти кои донесуваат одлука за купување. Прочитајте!
Што ако се разбудите утре и ја снема целата музика? Замислете го богатството одземено од планетата. Дали тоа би било крај на светот? Не. Но, тоа не е светот за кој се пријавив. Сега заменете ја музиката со претприемништво. Прочитајте!
Сите сме туркале количка низ продавницата и повеќето од нас кликнале на копчето „исплата“ на веб-локација со симболот на количката - но дали некогаш сте застанале за да размислите како настанала таа количка? Прочитајте!
Повеќето совети за финансирање на мали бизниси спаѓаат во две школи на мислата.
Еден ве поттикнува да го подигнете вашиот бизнис: спуштете ја главата, растоварајте ги вашите лични заштеди, инвестирајте ги сите пари од првата продажба и со малку напорна работа, ќе успеете.
Прочитајте!
Постојат тони маркетинг тактики таму. Но, еклектична мешавина на тактики, без разлика колку е креативна, не создава привлечна маркетинг стратегија. Различните тактики и канали кои најдобро функционираат ќе бидат оние кои одговараат и на вашиот производ и на вашиот бизнис модел. Прочитајте!
Секој аспирантен претприемач кој истражува како да започне бизнис, најверојатно ќе биде советуван да напише бизнис план. Но, малку ресурси обезбедуваат шаблони за деловни планови и примери што навистина ќе ви помогнат да напишете еден свој. Прочитајте!
Веројатно имате деловен план кој ќе ви помогне да креирате систем за раст и да понудите финансиски изгледи за иднината. Бизнис план често е неопходен ако сакате да привлечете инвеститори или да аплицирате за финансирање. Прочитајте!
Иако тоа не е главна мисла за зафатените трговци, превозот е еден од најголемите размислувања за клиентите кои купуваат онлајн. "Колку чини превозот?" и "Кога ќе пристигне мојата нарачка?" се прашања за правење или прекинување кои одредуваат дали купувачот ќе го заврши своето купување или не. Прочитајте!
Сегментацијата на клиентите е сигурен начин за испорака на персонализирани пораки што го отклучуваат растот на приходите за вашиот бизнис за е-трговија. Прочитајте!
Финансискиот извештај е официјален документ кој ги детализира активностите на вашиот бизнис поврзани со пари и капитал - формален запис за сумирање на сите видови податоци поврзани со пари. Прочитајте!