Блог објави

Ако сте сопственик или администратор на веб-локација, веројатно сте се запрашале зошто вашите написи, услуги или производи не се на самиот врв на резултатите од пребарувањето на најпопуларниот пребарувач - Google. Прочитајте!
Целта на секоја страница е да има што е можно повеќе посетители, без разлика дали тие посетители ја наоѓаат по име или според клучните зборови употребени во текстовите што се појавуваат на страницата. Оптимизацијата на веб-страницата или SEO (Search Engine Optimization) игра голема улога во ова. Прочитајте!
Дигиталниот маркетинг е погрешно протолкуван и се дефинира како продажба, промоција и рекламирање. Меѓутоа, приказната е поинаква, односно дигиталниот маркетинг е ист како и маркетингот само во различен медиум. Што значи тоа? Прочитајте!
Нови работни места, ново образование: Алгебра колеџот веќе некое време спроведува обука за потребните професии како што се менаџер за продажба и специјалист за интернет маркетинг. Прочитајте!
На сите ни треба услуга, поправка на апарати за домаќинство, добар кројач, фризер, ресторан, хотел, ветеринарна станица, стоматолошка ординација и друго, а не знаевме како да ги најдеме во близина, па користевме Google Maps, локалното SEO помага многу.се појавуваат на највисоката можна позиција во резултатот од пребарувањето и допираат до корисникот. Прочитајте!
Денес се повеќе пристапуваме на Интернет преку мобилни телефони, скоро сите луѓе имаат мобилен уред кој е поврзан на Интернет. Корисниците можат да користат интернет речиси секаде, а додека се во движење или чекаат на ред, ги користат своите паметни телефони. Прочитајте!
Речиси е сигурно дека светот повеќе нема да биде истото место на кое сме навикнати по крајот на новата пандемија на коронавирус. За краток временски период сме принудени да направиме драстични промени во нашите животни навики, додека целото општество го менува начинот на кој функционираме, приспособувајќи се на новонастанатата состојба во сите сегменти од животот. Прочитајте!
Дизајнерите обично тврдат дека нивната улога е клучна за успехот на е-трговијата. Сепак, не-дизајнерите често се спротивставуваат со цитирање на Амазон и други страници со висока конверзија кои, навидум, се агностични во дизајнот. Прочитајте!
Со силниот раст на е-трговијата низ Европа, доаѓа и силен раст на пазарите. Се проценува дека европските онлајн пазари вредат околу 120 до 150 милијарди евра. Но, пазарите за онлајн пазарите се разликуваат по земја. Прочитајте!
Глобалната онлајн продажба порасна за 11 отсто во третиот квартал од 2021 година. Ова е повисок раст отколку во претходниот квартал, кога онлајн продажбата порасна за 2 отсто. Сепак, во споредба со истото време минатата година, видливо е дека е-трговијата забавува. Се чини дека европскиот износ на продажба се враќа на нивоата пред пандемијата. Прочитајте!
Осум водечки европски платформи за е-трговија, вклучувајќи ги Booking.com, Zalando и Bol.com, ја повикуваат Европската унија да ја преиспита дефиницијата за „активни крајни корисници“ на нивните услуги. Тие го пишуваат ова во едно писмо до ЕУ во врска со предложениот Закон за дигитални пазари (DMA), кој има за цел да ги регулира големите технолошки компании. Прочитајте!
Без разлика дали имате постоечки бизнис или пак сакате да почнете нов сигурно размислувате за можнста на отварање на е-продавница и пордажба преку интернет, меѓутоа не знаете од кај да почнете и ве обесхрабуваат многуте информации поврзани со оваа тема? Затоа целта на овој пост е да ги разгледаме најчестите митови поврзани со е-продавниците, да разјасниме што е вистина а што не и како на брз лесен и едноставен начин да ја искористите во вашиот бизнис согласно трендовите и да привлечете што повеќе купувачи со крајна цел зголемување на профитот и успешноста на вашиот бизнис. Прочитајте!