Блог објави

Рекламирањето на Google Adwords PPC (плаќање по клик) е најдобриот начин да го ставите вашиот производ пред потенцијалните клиенти кои бараат слични производи. Прочитајте!
Интеграциите на е-трговија се од суштинско значење кога станува збор за водење на сопствен онлајн бизнис. Тие можат да му помогнат на вашиот бизнис да стане порационализиран во неговите процеси и затоа, поуспешен. Прочитајте!
Електронската трговија се дефинира како чин на купување или продавање стоки и услуги преку Интернет. Денес е-трговијата е еден од најпопуларните начини за потрошувачите да купуваат стоки и услуги и се предвидува дека е-трговијата ќе достигне 6,54 трилиони долари во продажба до 2023 година ширум светот. Прочитајте!
Ја отворате продавницата за да ја проверите продажната инка и можете да видите дека имате работа да завршите. Прочитајте!
Некои луѓе започнуваат бизниси за да го подобрат квалитетот на нивниот живот. Други бараат да работат за себе. А некои гледаат можност на пазарот на која не можат да одолеат. Прочитајте!
Многу сопственици на мали бизниси сметаат дека брендирањето е нешто за што не треба да се грижат. Но, обезбедувањето конзистентност на брендот и неговата порака е исто толку применливо за помалите операции како што е применливо и за постабилните компании. Прочитајте!
Со силен раст на е-трговијата, пазарот станува сè поконкурентен. Прочитајте!
Возбудени сте за идејата за нов производ, но не сте сигурни дали некој друг ќе биде? Понекогаш на претприемачите во е-трговија им треба повеќе од проверка на стомакот за да докажат дека нивниот деловен потфат е остварлив. Прочитајте!
Претприемачите треба да бидат светилници на независноста и претставници на подготвеноста да одат по свој пат. Прочитајте!
Во споредба со создавање нови производи, дизајнирање на онлајн излог и остварување на вашите први продажби, изборот на деловни банкарски производи е многу помалку возбудлив - но не помалку важен - дел од започнувањето на онлајн бизнис. Прочитајте!
Не е лесна задача да се изгради бренд од основата кој се истакнува. Како треба да изгледа? Како треба да ги натера луѓето да се чувствуваат? Дали ќе резонира со мојата целна публика? Ова се прашања кои неизбежно се појавуваат кога ќе почнете да размислувате како да ги поврзете точките помеѓу она што го продавате и до кого се обидувате да стигнете. Можете да го проверите нашиот водич за тоа како да започнете бизнис за да започнете. Прочитајте!