Блог објави
Идејата во вашата глава - таа една голема идеја - го зема својот најостар пресврт од сон во реалност штом ќе стане нешто опипливо. Прочитајте!
Според едно неодамнешно истражување, 88% од маркетерите сметаат дека гласот на различниот бренд му помага на нивниот бизнис да создаде подобри врски со клиентите. Прочитајте!
Онлајн купувањето и купувањето на социјалните мрежи воведоа доба на неограничени опции, што им отежнува на компаниите да градат трајни односи со купувачите. Прочитајте!
Ви ја откриваме важноста на пребарувањето клучни зборови за страниците за оптимизација на локацијата на вашата е-трговија. Овие алатки и совети ќе ви помогнат да изберете клучни зборови за вашата трговија.
Што е пребарување на клучни зборови?
Пребарувањето клучни зборови или пребарувањето клучни зборови е една од основните тактики на стратегијата за оптимизација. Во случај на е-трговија, тоа е лесен начин да ги забележите и разберете термините што вашите потенцијални клиенти ги користат за да ги најдат производите што ги продавате.
Прочитајте!
PayPal или виртуелен POS? Откријте ги најдобрите начини на плаќање за вашата онлајн продавница и искористете ги предностите што најмногу одговараат на вашите тековни активности за е-трговија.По отворањето на е-продавница, треба да направиме еден многу важен чекор: да избереме начин на плаќање за нашата онлајн продавница. Прочитајте!
Еден од основните аспекти на управувањето со е-трговија е анализата на посетителите и однесувањето на корисниците. Со Google Analytics можеме да знаеме се што се случува во нашата продавница. Прочитајте!
Dropshipping станува сè поатрактивен како веродостојна деловна опција за онлајн продавниците. Овој модел на дистрибуција е тесно поврзан со онлајн продажбата и го ослободува сопственикот на логистичка деловна страница за е-трговија. Пред да започнеме да анализираме што е dropshipping и како тоа може да и помогне на онлајн продавницата, ајде да разгледаме некои основни факти. Прочитајте!
Кога станува збор за дизајнот на е-пошта, постојат добри и лоши процедури, како и процедури кои постојано се повторуваат. Овде донесуваме преглед на некои од нив.
Општо земено, рекламирањето преку е-пошта е стратегија за дистрибуција и промоција која се потпира на е-пошта за да започне рекламни кампањи или да воспостави деловни контакти. Може да има многу различни цели: подобрување на свесноста за производот, рекламирање понуди на производи или поканување клиенти на настан.
Прочитајте!
Да почнеме од почеток, што е инфлуенсер маркетинг?
Ова е нова (и во исто време стара) маркетинг стратегија која вклучува контакт со луѓе со одредена улога во различни индустрии на Интернет за да зборуваат позитивно за нашите производи или услуги.
Велиме дека е ново, но сепак старо бидејќи вклучувањето на важни или влијателни луѓе во рекламна кампања е всушност многу вообичаена работа. Сепак, инфлуенсер не е исто што и славна личност, како што отсекогаш сме ги познавале.
Прочитајте!
Брендовите се оддалечуваат од конвенционалното рекламирање и отстапуваат место на попаметните форми на маркетинг. Повеќето почнаа да се фокусираат на социјалните медиуми и маркетингот на содржини. Блогот за е-трговија звучи сосема логично и всушност нуди големи придобивки. Прочитајте!
Пандемијата „заклучи“ милиони луѓе во нивните домови, па речиси сè беше купено преку Интернет. Најновиот извештај на Mastercard Recovery Insights покажува дека сето тоа резултирало со дополнителни 900 милијарди долари потрошени за малопродажба ширум светот во текот на 2020 година. Прочитајте!
Во морето на готови решенија кои често се наметнуваат како едноставен логичен избор, од причините што ќе ги наведеме подолу, клиентите или давателите на услуги за веб дизајн често се одлучуваат за сопствени решенија.
Прочитајте!