Блог објави
Започнувањето онлајн бизнис може да биде застрашувачко. Да не се зафркаваме. Без оглед на тоа колку е лесно понекогаш се прикажува, градењето онлајн бизнис бара многу време, енергија, труд, а понекогаш и пари. Прочитајте!
Подкаст: за некои, идејата за создавање или консумирање содржина преку овој медиум може да изгледа туѓо, за други тоа е форма на содржина што ја консумираат, па дури и редовно произведуваат. Прочитајте!
Интернет-пазарот е вид на бизнис за е-трговија што може да биде наградувачко да се создаде, но сепак доаѓа со свој уникатен сет на предизвици. Ако некогаш сте размислувале да започнете онлајн пазар како пазарите што веќе ги гледате на интернет, како што се Amazon, Etsy или Airbnb, тогаш ова е совршена статија за почеток. Прочитајте!
Ако нешто знаеме, тоа се клучни зборови. И ако има нешто за кое научивме многу со текот на годините, тоа е истражувањето на клучни зборови.Имајќи изградено и одгледувано повеќе блогови од нула, истражувањето на клучни зборови одигра витална улога во нашиот секојдневен работен тек. Прочитајте!
Без разлика дали правите дел или целиот приход од онлајн бизнис, заштитата на тој бизнис би требало да биде инхерентно дел од вашите секојдневни практики. Да бидеме појасни, не зборуваме само за хакери - далеку од тоа. Прочитајте!
Дали ви треба бизнис план за вашиот онлајн бизнис?
Одговорот е да!
Повеќето бизниси имаат корист од тоа што имаат некој вид на бизнис план, така што и онлајн бизнис планот е важен. Прочитајте!
Електронската трговија е скратена верзија на фразата „електронска трговија“ која во суштина опишува секаков вид размена на валута за стоки или услуги преку Интернет.
Е-трговија е чадор термин кој опфаќа сè што има врска со купување или продавање преку Интернет, а понекогаш може инаку да се напише како „Е-трговија“, „е-трговија“ или „е-трговија“.
Прочитајте!
Дали сте загрижени дека вашата онлајн продавница не работи како што може (или треба) да биде?Веројатно е време да ја оптимизирате вашата онлајн продавница. Со тоа, ќе ја направите подобра алатка која конвертира нови онлајн клиенти и ги претвора во повторливи купувачи. Прочитајте!
Со толку многу брендови кои ги кажуваат истите работи и ги нудат истите зделки, може да биде тешко за маркетиншките напори да ги свртат главите на луѓето што сакате да ги достигнете.Треба да кажете нешто поинакво за да влијаете. Прочитајте!
Традиционално, лансирањето на онлајн продавница значеше купување на залихи однапред, инвестирање во магацински простор и ракување со превозот, услугата и логистиката. Прочитајте!
Дали постои такво нешто како копија на веб-страница што се продава? (Предупредување за спојлер: Науката сугерира дека одговорот е да.)Јазикот има несомнено влијание врз тоа како луѓето го перцепираат светот околу нив. Прочитајте!
Парите што ги вложувате во платеното рекламирање се бескорисни ако испраќате голем сообраќај до лошите целни страници. Некој чие прво искуство со вашиот бизнис е на збунувачка или лошо дизајнирана целна страница можеби никогаш нема да се врати. Прочитајте!