Блог објави
Ако водите мала операција за е-трговија, знаете колку е важно да го претворите секој посетител во повторен клиент. Прочитајте!
Ја отворате продавницата за да ја проверите продажната инка и можете да видите дека имате работа да завршите. Прочитајте!
Луѓето генерално се претпазливи за директните маркетинг пораки од бизнисот. Затоа многу брендови инвестираат време, напор и пари за да произведат содржина што може да го надмине скептицизмот на потрошувачите и да ја заработи довербата на луѓето. Прочитајте!
Маркетингот е за испраќање на вистинската порака, до вистинската личност, во вистинско време. Кога бизнисите се обидуваат да допрат до сите, тие на крајот не убедуваат никого.
Прочитајте!
Колку повеќе време и пари трошите за рекламирање на Facebook, толку појасно станува дека добрите креативни и разбирливи типови реклами на Facebook Прочитајте!
Иако вашите главни цели на социјалните медиуми веројатно се да ја зголемите свесноста за брендот и да ја поттикнете продажбата, социјалните канали исто така може да се користат за поддршка на вашите клиенти и развивање поблиски односи со нив. Прочитајте!
Можеби изгледа како само уште една стандардна врска во менито за навигација, но страницата „Контактирајте со нас“ на онлајн продавницата често е една од најнеоптимизираните локации на целата страница. Прочитајте!
Кои се најдобрите начини за пренасочување на клиентите по купувањето? Знам дека купиле од мене и што купиле, но исто така можам да видам дека моите клиенти не се одлучуваат за мојот билтен или ме следат на социјалните мрежи. Прочитајте!
Блогирањето порано не беше ништо повеќе од онлајн дневник. Прочитајте!
Фотографијата за е-трговија може да ја направи или скрши вашата веб-страница. Тоа може да биде разликата помеѓу да направите продажба или да го одложите потенцијалниот клиент. Прочитајте!
Со оглед на тоа што продажбата на интернет се очекува да достигне 6,5 милијарди долари до 2023 година ширум светот, трошоците поврзани со поставување веб-страница за е-трговија може да бидат мистерија за повеќето. Прочитајте!
Изградбата на веб-страница за е-трговија од нула не е толку застрашувачка како што може да верувате. Иако има цела низа информации таму на интернет за тоа кој е најдобриот начин да се продава онлајн; не треба да биде премногу комплицирано. Прочитајте!