Блог објави
Некогаш, ако сакавте да живеете како креатор - како уметник - ви требаше богат покровител кој беше подготвен да ја спонзорира и поттикне вашата работа. Прочитајте!
E-commerce UX не се разликува. Продавниците внесуваат илјадници во реклами на Facebook, во истражување на производи, во дизајн. Прочитајте!
Вие сте сопственик на мал бизнис, а не продавач на големи кутии - што е одлична работа. Прочитајте!
Оптимизацијата на пребарувачот со високи перформанси е изградена на истражување на клучни зборови, а вашето истражување за клучни зборови е исто толку добро како и вашиот процес. Прочитајте!
Еден од најнеочекуваните поучни меми денес е „Имаш исти 24 часа во денот како Бијонсе“. Прочитајте!
Кога бев мал, баба ми и јас одевме во самопослуга, барајќи зделки на секоја патека. Едвај ќе бевме на вратата доволно долго за да ги спуштиме сите торби на шанкот пред дедо ми да рече: „Хелена, што е сето ова?!“ Прочитајте!
Луѓето генерално се претпазливи за директните маркетинг пораки од бизнисот. Затоа многу брендови вложуваат време, труд и пари за да произведат содржина што може да го надмине скептицизмот на потрошувачите и да ја заработи довербата на луѓето. Прочитајте!
Да ги научите законитостите на водење бизнис значи да се запознаете со многу правила, практики и терминологија што може да биде донекаде матна и збунувачка. Прочитајте!
Од темпото на вашата е-пошта до тоа како внесувате свежа вредност на сандачињата на вашите претплатници со секое испраќање, има многу што треба да се земе предвид при креирањето на вашата сопствена маркетинг стратегија за е-пошта. Прочитајте!
Истражувањето на клучни зборови е најважниот аспект на вашата стратегија за оптимизација. Тоа ја создава основата за сè друго што правите. Прочитајте!
Мислите дека сведоштвата се само „пријатни да се имаат“ за вашиот бизнис? Прочитајте!
Студениот сообраќај може да биде тешко да се конвертира. Новите посетители не стануваат клиенти само кога првпат ќе наидат на вашиот бизнис - прво треба да ја заслужите нивната доверба. Прочитајте!