Блог објави

Филијалата на е-трговија е тактика за дигитален маркетинг што ја користат многу брендови за е-трговија и трговци на мало. Прочитајте!
Во последниве години, дигиталната трансформација премина од главна реклама во организациска неопходност. Прочитајте!
Програмерите од предниот дел, а не задни програмери, владеат со технолошкиот простор за малопродажба Прочитајте!
Очекувањата на потрошувачите брзо се развиваат и поставуваат поголеми барања до трговците на мало за да ги задоволат потребите на нивните клиенти. Прочитајте!
Дигиталните бизниси кои работат со различни деловни модели мора да поминат дополнителна милја за да истражат иновативни начини на кои можат да допрат и задржат и нови и постоечки клиенти. Прочитајте!
Од купување на цели автомобили преку Интернет, до трансформирање на самото возило во точка на допир што е овозможено со IoT за да понуди услуги за мобилност директно до потрошувачите, автомобилската индустрија е на пропаст на монументална промена. Прочитајте!
Во дигитален пејзаж кој доживува постојани иновации, миграцијата на платформата за е-трговија е неизбежен услов за водење бизнис за е-трговија. Прочитајте!
Можеби сте слушнале дека сме во средината на четвртата индустриска револуција. Тоа е ново поглавје во кое технологијата го редефинира начинот на кој живееме, работиме и се поврзуваме еден со друг. Прочитајте!
Да се биде управуван од податоци е едноставен концепт; се работи за донесување одлуки информирани од податоци и користење на вештачка интелигенција (ВИ) и аналитика за брзо идентификување на увидите што ќе го поттикнат бизнисот. Прочитајте!
Директно до потрошувачите (D2C) е тип на бизнис модел кој ги заобиколува традиционалните посредници за да создаде искуства за купување без триење и да ги отклучи новите текови на приходи и профит. Прочитајте!
Технологијата им олесни на претприемачите да започнат бизниси без да се грижат дали имаат соодветен деловен простор, да плаќаат кирија или да добијат локални дозволи. Прочитајте!
Основните веб-витали се нов додаток на групата на фактори за рангирање на Google поврзани со UX, кои ги земаат предвид метриките околу стабилноста на страницата и брзината на вчитување на клучните елементи. Прочитајте!